Hotel Surrey Hotel And Conference Centre

Review geschreven door Jeannette

Goed voor 1 nacht

Jeannette
20-7-2015

Wij hebben hier ivm werk 2 weken gezeten en dan zie je de vergane glorie van het hotel erg goed.Het ontbijt is erg karig,en je moet bijbetalen voor warm ontbijt dat ook geen ster verdient.Wij zaten er in de winter en dan is het heel koud op de kamers,vooral omdat alles tocht en kiert.Het electrische kacheltje krijgt dat niet warm.Wifi op kamer werkt meestal niet,dus moet je in de lobby gaan zitten.In de periode van 2 weken is er amper schoon gemaakt,wel bedden opgemaakt en schone handdoeken.Geen aanrader dus als je voor langere tijd onderdak wilt hebben