Hotel Surrey Hotel And Conference Centre

1 review over Hotel Surrey Hotel And Conference Centre in het Nederlands

Goed voor 1 nacht

Jeannette
20-7-2015

Wij hebben hier ivm werk 2 weken gezeten en dan zie je de vergane glorie van het hotel erg goed.Het ontbijt is erg karig,en je moet bijbetalen voor warm ontbijt dat ook geen ster verdient.Wij zaten er in de winter en dan is het heel koud op de kamers,vooral omdat alles tocht en kiert.Het electrische kacheltje krijgt dat niet warm.Wifi op kamer werkt meestal niet,dus moet je in de lobby gaan zitten.In de periode van 2 weken is er amper schoon gemaakt,wel bedden opgemaakt en schone handdoeken.Geen aanrader dus als je voor langere tijd onderdak wilt hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surrey Hotel And Conference Centre in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surrey Hotel And Conference Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.