Hotel Sky City

8Fantastisch

Nieuw Zeeland, Noordereiland, Auckland

Op vakantie geweest naar Sky City?

8Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Sky City

• 8e.berentschot16-11-2011

prima ligging.

Geweldig hotel mooi centraal. hadden mooie kamer met vrij uitzicht. vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Rinus14-09-2011

Aan de voet van de Skytower

Dit hotel ligt in het hartje van downtown Auckland en vormt een geheel met de Skytower de televisietoren, het hotel heeft dan ook een ideale ligging om de stad te verkennen, we zijn er aan het begin van onze reis slechts een nacht geweest op basis van alleen maar logies, we waren dik tevreden. Voor het ontbijt konden we terecht in een naast gelegen restaurant en voor het diner kan men vanuit de receptie van het hotel met de lift omhoog naar het op 200 mtr. hoogte gelegen draaiende restaurant in de Skytower, dineren hier is een unieke belevenis, wel vooraf reserveren.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Leon van Hengel12-08-2011

ligt mooi centraal in het centrum

prima ligging, vriendelijk personeel. Wij zaten boven dus ook mooi uitzicht. als wat boven staat klopt.

Gereisd met partner in maart 2011

• 6bloem30-09-2009

Niet wat je van een 4* accomodatie mag verwachten.

Wij verbleven 3 nachten in Auckland als afsluiting van onze reis door NZ van 4 wkn. Vonden de hotelkamer niet 4*sterren waard. Dit was de slechtste hotelkamer van onze hele reis. Wel vonden we de ligging in downtown Auckland heel goed. Ons advies betaal wat meer voor het SKY CITY Grand Hotel. Wat wel gaaf was dat we zo naar de tower konden. Het is zeker een aanrader om een avond te dineren in het ronddraaiende restaurant.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7Alice24-06-2008

Meer verwacht voor hoge prijs

De kamers waren redelijk. Het eten was slecht. We hadden lunchbuffet een half uur voor sluitingstijd en alles was al koud en werd ook niet meer bijgevuld. Verbleven hier twee nachten, maar reserveren in het restaurant boven in de tower was niet meer mogelijk. Wel erg netjes dat we 's ochtends om 9.00 uur, na 26 uur in het vliegtuig te hebben gezeten, al in onze kamer konden.

Gereisd met partner in december 2007

• 9Charlotte03-01-2008

Super locatie, groot hotel met ruime kamers. Service is prima. Sky tower is 'savonds en overdag prachtig. Internet is gratis. Vele faciliteiten.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Iwan14-02-2007

Werkelijk waar een schitterend hotel! Erg luxe en mooi afgewerkt, zelfs voor de veeleisende gast een paradijs. Uitstekend gelegen midden in het centrum direct aan de skytower. Diverse restaurants en casino's in het complex. Wij aten 2 maal in het restaurant op de begane grond (ontijt en diner), uitstekend eten voor een zeer redelijke prijs. Jammer dat wij er slechts een nacht waren.

Gereisd met partner in januari 2007

• 9Han van Gennip07-01-2007

Fantastisch hotel midden in het centrum. makkelijk te vinden door de sky tower langs het hotel. Vanuit het hotel ingaang naar sky tower met mooi draaiend restaurant op grote hoogte. Veel faciliteiten in dit hotel aanwezig. Goede uitvalsbasis om in en rond Auckland te gaan verkennen. U zit ook in het centrum met veel mooie winkels waar men overal uitstekend te woord wordt gestaan.

Gereisd met vrienden in november 2006

• 8erik04-01-2007

Groot hotel met veel mogelijkheden zoals 2 casino's 10 restaurants en bars. En niet te vergeten het zwembad en de fitnissruimte. Releaxte sfeer en de ligging midden in het centrum.

Gereisd met vrienden in januari 2003

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages