Hotel Rydges Auckland

Hotel Rydges Auckland
7,7

7 reviews over Hotel Rydges Auckland in het Nederlands

mooi hotel vak bij sky tower

NANCY
7-6-2012

1 nachtje geslapen ivm rond reis. geweldig

Prima hotel

Jaap
7-1-2011

Hotel Rydges in Auckland is een goed, centraal gelegen hotel. De kamers zijn prima en de service is goed.

Na lange rondreis door Nieuw Zeeland was dit voor ons een 'opknap en herinpak' hotel vooraleer we onze reis verder vervolgden. Prima net hotel, mooie kamers, alles netjes schoon en crispy sheets!

klantonvriendelijk

fam. Pluis
27-1-2010

Het meeste personeel is ongeïnteresseerd.

Het restaurant en de bar stralen totaal niets uit.

Vrij saai. Het was zo onuitstralend restaurant dat wij daar beslist niet wilden eten. Zelfs niet voor het ontbijt.

Op onze vraag of een bepaalde groepsreis daar langs kwam deed men in eerste instantie of men daar niets vanaf wist. Dit terwijl deze groepsreizen daar elke week kwamen en daar logeerden.

Wij zouden ons daar bij aansluiten.

2008

Uitstekend hotelketen

Jan
5-4-2008

Uitstekend hotelketen. Heb in meerdere Rydges hotels overnacht en zijn allemaal goed.

Moderne kamers, goede bedden en uitstekende locatie.

2006

In februari 2004 hier begonnen in dit hotel....naast de sky tower, in het centrum...goede service, ontbijt uitgebreid...

2005

Het Rydges ligt zeer centraal in het centrum naast de Sky Tower. De service is goed en vriendelijk. Ontbijt is redelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Rydges Auckland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rydges Auckland in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rydges Auckland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.