Hotel Rendezvous

Hotel Rendezvous

We hebben een aantal aanbieders voor Rendezvous voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rendezvous in het Nederlands

Met jonge kinderen

Uitstekend!

CB
14-5-2010

Prima plek, dichtbij centrum. Zeer ruime kamers voor 'stadse begrippen'. Meerdere restaurants binnen het hotel aanwezig. Aardig voor kinderen, maar verder geen vermaak oid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rendezvous in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rendezvous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.