Hostel Queen Street Backpackers

Hostel Queen Street Backpackers

Hostel
Weer vandaag13°

We hebben een aantal aanbieders voor Queen Street Backpackers voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Queen Street Backpackers in het Nederlands

Goede locatie, simpel hostel

mar_leen88
28-12-2010

Dit hostel heeft een goede locatie; vlakbij Queen Street, de haven, bushaltes en eet- en winkelmogelijkheden. De kamers zijn simpel. Gezamenlijke keuken en badkamer zijn netjes en schoon.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Queen Street Backpackers in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Queen Street Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.