Hotel Holiday Inn Auckland Airport ***

Hotel Holiday Inn Auckland Airport ***

Hotel Holiday Inn Auckland Airport
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Auckland Airport voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Holiday Inn Auckland Airport in het Nederlands

Voor 1 nacht en voor vertrek, goed genoeg!

esther, 6-10-2008

Wij gebruikte het voor 1 nacht voor vertrek uit NZ, daar was het prima voor.Dichtbij luchthaven, en shuttle service. Eten was goed, kamers niet al te groot maar netjes. Alleen gehorige kamers waardoor je elke vertrekkende en aankomende gast hoorde, en wij hadde een kapotte airco, bloedheet op de kamer.Maar we moesten toch al om 04.00u opstaan...

Maar goede bedden, en voor een nacht..

Eenvoudig hotel niet ver van het vliegveld wel ver van het centrum. Hotel ligt op een steenworp afstand van camperverhuurder Maui. Goede service vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt zeer eenvoudige schone kamers.

Goed hotel om na de vlucht bij te komen

Werner de Jong, 17-7-2007

Goed hotel om na de vlucht bij te komen. Eten is goed, hoewel de bediening iets wat traag is. De kamers zijn netjes en ruim.

Bijkomend voordeel is dat het hotel dicht bij de meeste auto en camper verhuur bedrijven zit.

Prima hotel om na een lange vlucht een beetje bij te de de

Harrie en Janine, 10-6-2007

Prima hotel om na een lange vlucht een beetje bij te komen.

Vriendelijk personeel, de kamers zijn erg eenvoudig maar schoon.

Alleen het centrum van Auckland ligt een beetje ver weg ongeveer een half uur met de auto.

In Auckland is ook niet erg veel te beleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Auckland Airport in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Auckland Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Auckland Airport scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.