Hotel City Central

7 reviews over Hotel City Central in het Nederlands

Centraal City Hotel

MaschaG
16-2-2012

De standaardkamers zijn piepklein. De badkamer is daarintegen ruim. Ontbijt kost 14 NZD, goed te doen maar geen vleeswaren en ei erbij (kost weer 4,50 NZD extra.

Service prima, na melding dezelfde dag douche gerepareerd.

Ligging is geweldig. Vlakbij de Skytower, schuin tegenover het Metrogebouw met een megabioscoop en foodcourt. Op loopafstand van de haven en de winkels.

Eenvoudig stadshotel

kees
8-11-2009

Goed gelegen in het centrum. Auto is tegen vast tarief in nabij gelegen parkeergarage te parkeren. Geen hotel voor langdurig verblijf.

slecht hotel

Fons en Marijke
10-7-2009

Dit is zeker geen aanrader we hebben er gelukkig maar een nacht geslapen.Zelfs geen ramen in je kamer,alleen klein raampje op de douche.

alleen voor 1 nacht niet meer

van den boogaart
10-3-2009

kamers zeer klein, ook de gangen zijn klein met 2 grote koffers en wat handbagage blokkerje alles. wij hadden een hoekkamer, waar nog 2 steunpilaren in stonden.

ligging is inderdaat zeer centraal, alles op loop afstand.

2005

Heb hier na aankomst vanaf het vliegveld met de airbus, 1 nacht geslapen. De kamer was vrij klein en mijn raam was kapot. Hierdoor kwam er steeds wind binnen (ik was er in de winter jun-aug, dus kon best fris zijn) en hoorde je het verkeer erg goed. Vooral de sirenes die af en toe voorbij kwamen waren vervelend als je na een lange vlucht wilt slapen. Verder was het erg rustig. 's Ochends een eenvoudig ontbijt gekozen voor de goedkoopste prijs. Ligging is wel erg gunstig, je kan zo naar Queenstreet, de haven, de Skytower of Victoria park lopen.

2003

Dit hotel ligt in het centrum in de buurt van de Skytower. De kamers zijn goed maar niet al te ruim, maar wel voldoende. Het hotel kan een taxi regelen van het hotel naar de luchthaven voor een zeer goede prijs (NZD 35). Tenslotte, tijdens mijn bezoek was er een Nederlandse receptioniste.

NB er zijn veel verschillende prijzen voor dit hotel op het internet.

Eenvoudig stads-hotel

Floris Deutekom
19-9-2003

Eenvoudig stads-hotel. Goed gelegen in het centrum. Auto is tegen vast tarief in nabij gelegen parkeergarage te parkeren.

We hebben een aantal aanbieders voor City Central voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Central in Auckland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.