Noordereiland

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Noordereiland met airco

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Prima verzorgd hotel met goede service

Mooren,
    25-3-2017

Perfect hotel vlak bij vliegveld, met autoverhuur bedrijven om de hoek. Met gratis 24 uurs shuttle bus. Wij hebben hier verbleven na late aankomst op het vliegveld, om vervolgens de volgende morgen de camper op te halen in dezelfde wijk. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad en comfortable ruime kamers.

super B&B met fantastische gastheren

Harry de Kievit,
    14-11-2016

Gelegen op een schitterende locatie. Gastheren Rob en Nick zijn voor dit vak geboren. Mooie kamer, Zeer schoon, hartelijke ontvangst. Opgehaald vanaf vliegveld Auckland. (hebben voor 4 weken bij hun een camper gehuurd, uitstekend verzorgd en afspraak is afspraak!) Een uitstekend ontbijt!

Als u hier verblijft of een camper huurt, krijgt u geen spijt!

Het is er geweldig, super.Prachtig land.

Marleen,
    1-5-2016

Het is belangrijk dat je goed en niet onvoorbereids daar naar toe gaat, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld bent.

Super mooie kamer

colinda,
    7-3-2014

Heerlijk hotel. Prachtige kamer en super schoon. Appartement was van alle gemakken voorzien. Jammer dat wij er maar 1 nachtje verbleven. Had er nog wel wat langer willen blijven. De ligging ten opzichte van de stad was prima. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zwembad stelde niet zoveel voor.

Fraai gelegen Top 10 Park.

Pieter,
    16-1-2013

Jammer dat douches met een muntje werken en krap 6 minuten warn water leveren.