Noordereiland

Bekijk alle plaatsen

3-sterren accommodaties Noordereiland

We hebben een aantal aanbieders voor Noordereiland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Prima verzorgd hotel met goede service

Mooren,
    25-3-2017

Perfect hotel vlak bij vliegveld, met autoverhuur bedrijven om de hoek. Met gratis 24 uurs shuttle bus. Wij hebben hier verbleven na late aankomst op het vliegveld, om vervolgens de volgende morgen de camper op te halen in dezelfde wijk. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad en comfortable ruime kamers.

Gereisd met partner in januari 2017

Lekker centraal gelegen hotel

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Hotel staat vlak bij SkyTower, maar dat is geen landmark om er te komen omdat er veel hoge gebouwen in de omgeving staan. Veel leuke dingen zijn hier op loopafstand. Ruime schone kamers. Gratis wifi en behulpzaam personeel. Naast het hotel is een kleine supermarkt, maar op 50 meter staat een veel grotere. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden. Kamer heeft ook een keukenblok, zoals vaker in Nieuw Zeeeland..

Gereisd met partner in oktober 2016

Super hotel

NANCY,
    7-6-2012

Mooi hotel ligt vrij centraal.

als je buiten komt stinkt het wel heel erg naar zwavel wat logisch is. in hotel ruik je niks

Gereisd met vrienden in oktober 2006

mooi hotel vak bij sky tower

NANCY,
    7-6-2012

1 nachtje geslapen ivm rond reis. geweldig

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Net motel

MaschaG,
    3-5-2012

Iets buiten het dorp gelegen, maar ja we hadden een auto. Daarin tegen wel rustig, een mooie tun en prachtige sterrenhemel gezien.

Kamers zijn niet groot, maar voldoen prima en ontbijtje erbij.

Hele aardige en behulpzame eigenaren. Kunnen je veel vertellen over restaurants, activiteiten en leuke tripjes in de omgeving.

En eigenaar Daryll heeft de beste boot om de langs te kust te varen. Zonder zeeziek te worden.

Gereisd met partner in februari 2012