Noordereiland

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Prima hotel

Bianca,
    26-2-2014

Prima hotel voor een nacht midden in de stad. Restaurant naast het hotel serveert een goed ontbijt. Kamers zijn wel wat klein

centraal gelegen in centrum

Peter,
    10-3-2012

Mercure hotel, gelegen in het centrum, vlak bij de haven van Auckland. De receptie uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn groot en goed ingericht, maar zien er, net als bijv. de gangen, wat verlopen uit.

Het ontbijt, op de bovenste verdieping van het hotel met een geweldig uitzicht over de haven, is redelijk van kwaliteit.

Paihia

Peter&Karin van Hout,
    11-2-2012

Wij zijn hier aan het einde van onze rondreis 1 week gebleven, comfortabel motel, in mexicaanse style, zeer vriendelijke staff, op loopafstand van het centrum. Paihia is super gezellig, vooral de Mako-Bar, ze serveren zelfs echt Home made- Griekse Moussaka met Zatziki en Griekse salade, Komen graag nog een ker terug.

Goed gelegen, zeer dichtbij het centrum

amdebeer,
    14-1-2011

Het is een prima appartementencomplexje. Wij zaten aan de achterkant, rustig, en keken op het parkje en de Skytower! Ruim met kookgedeelte, ruime badkamer met wasmachine en droger. Auckland heb je in 1,5 dag gezien!

Prima hotel

mvdn,
    4-1-2011

Goed hotel, keurige kamers, centrale ligging. Ze hadden geen kamers met tussendeur.