Bungalow Parque Maritimo Playa el Coco

2005

Prachtige ecolocatie op een uur rijden van San Juan Del ca

Meindert
19-8-2005

Prachtige ecolocatie op een uur rijden van San Juan Del Sur (slechte weg) Verschillende typen bungalows aan baai. Restaurant aanwezig. Goodkoopste bungalow kost ca 55 euro per nacht (zomer 2003)

Gereisd Anders in Fri Aug 19 2005 16:20:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

• AdresParque Marítimo El Coco Playa El Coc 1
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+505 892 0124

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Parque Maritimo Playa el Coco in San Juan del Sur/Playa Maderas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Parque Maritimo Playa el Coco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.