Hotel Charco Verde

Hotel Charco Verde
8,8

2 reviews over Hotel Charco Verde in het Nederlands

Mooie lodges, gastvrij personeel!

Yomina
15-8-2015

Wij verbleven hier tijdens een rondreis twee nachten. De kamers (waaronder nr 20 en 21) waren zeer ruim, twee grote bedden, mooi opgemaakt met bloemen. Zeer ruime badkamer en alles erg schoon. Wifi was alleen bij de receptie beschikbaar.

Wij hebben hier ook onze verjaardagen gevierd en via het reisbureau was er een bandje uitgenodigd, hadden ze de tafel gedekt in een prieel aan de zee en was er taart. Alles werd gedaan om ons een bijzondere verjaardag te geven.

Er wordt slecht Engels gepraat, maar ondanks dat was de service prima. Alleen toen we soep, hamburgers en vlees bestelden kregen we alles in één keer met de vraag: are you hungry? Hilarisch.

Naast hotel ligt een leuk park, gratis te bezoeken voor Charco Verde gasten.

Een hotel met een mooie ligging

Ineke Egbers
10-11-2011

Charco Verde ligt in een schitterende omgeving aan het meer en de lagune. Zeer de moeite waard. Een wandeling door de lagune laat niet alleen een mooie natuur zien en er zitten apen! Het eten in het restaurant is prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charco Verde in Ometepe Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charco Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.