Sorteren

Reviews over Juigalpa

Uitstekend hotel met mooie patiotuin

Rinus
    17-3-2013

Hotel Los Arcangeles is een prachtig hotel, al zou men dat op het eerste gezicht vanaf de straatzijde niet zeggen, het hotel is gevestigd in de voormalige luxe stadsvilla van een koopman en heeft twee verdiepingen die rond een mooie en weelderige patiotuin zijn gelegen.

Het hotel ligt in het hartje van de stad onmiddellijk aan de achterzijde van de kathedraal maar ondanks dat dringt het straatgeluid niet door tot de kamers, het is er goed toeven en erg rustig in de zeer ruime kamers met nette badkamer.

Overal in het hotel zijn leuke zitjes, service en vriendelijkheid van het personeel zijn dik in orde, al wordt er nauwelijks Engels gesproken.

Het ontbijt was dik in orde, maar dineren kan men er niet, maar dat is geen probleem want onmiddellijk naast het hotel is een klein, maar uitstekend visrestaurant en verder zijn er nog restaurants op het nabij gelegen Parque Centra.

Het hotel is een echte aanrader als men in dit stadje onderdak zoekt.

Juigalpa scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews