Hotel Kiuras

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Kiuras

• 7familie nuijts28-03-2010

prima familiehotel

Jinotega is vanaf Managua makkelijk met de lokale bus over een goede weg in ruim twee uur bereikbaarprima. Kiuras is een familiehotel met warm water, geen airco wel een ventilator. Ligt in het centrum van Jinotega, een plaats op 1200 meter in een vallei, omringd door bergen en prachtige natuur. Vriendelijke mensen. Nog niet ontdekt door de toeristen, die gaan naar Granada en Leon. Met een nederlander, die daar woont met zijn nicaraguaanse vrouw hebben we leuke excursies gemaakt, wel zo makkelijk met de taal, contactgegevens bij ons bekend. Nicaragua is een land om verliefd op te worden.

• 8familiie nuijts27-03-2010

prima familiehotel

kleine prijs voor prima kwaliteit. familiehotel in centrum Jinotega, voorzien van warm water. Je kan wat eten en 's ochtends een prima ontbijt voor 2 dollar. We zijn er elf dagen geweest en komen er graag nog een keer terug.

Met vrienden

0 tips over Hotel Kiuras