Sorteren

Reviews over Jalapa

Prachtig familie hotel met diverse voorzieningen voor een

P.Braams
    14-6-2008

Prachtig familie hotel met diverse voorzieningen voor kinderen zoals een speeltuin. Er werd voor ons ook zeer interesante excursies georganiseerd zoals naar warmwater bronnen. Het hotel is gelegen in een prachtig natuurgebied. naar onze mening is dit een echte aanrader. mochten we in de gelegenheid zijn zullen we zeker er naar terug gaan

In de tijd dat ik door Nicaragua reisde kwam ik ook in de

Bart Prévoo
    2-6-2008

In de tijd dat ik door Nicaragua reisde kwam ik ook in Jalapa tijdens de Maïs feesten (moet je gezien hebben). Ik verbleef met mijn gezin in hotel "el Pantano". Een prachtig gelegen familiehotel met ruime accomodaties en een prima restaurant. Vanuit het hotel hebben we een aantal excursies in het gebied gemaakt, na de broeierige hitte in de rest van Nicaragua was de heerlijke frisse temperatuur een verademing. En wat een schitterend gebied. fantastische panorama's en idyllische dorpen. Hier kan men nog het echte boerenleven van Nicaragua bezien. een aanrader!

Uitstekend hotel met voorzieningen voor kinderen zoals een

Henny de Punder
    21-3-2008

Uitstekend hotel met voorzieningen voor kinderen zoals een speeltuin en voetbalveldje. Het hotel heeft voor ons ook een aantal zeer interesante excursies georganiseerd zoals naar warmwater bronnen, een koffie boerderij en een halve dag paardrijden.

Vriendelijk familiehotel in een groene omgeving aan de van

Wim van der Donk
    21-3-2008

Vriendelijk familiehotel in een groene omgeving aan de rand van de stad. De hotelkamers zijn zeer schoon en comfortabel met prive douche en toilet. De bedden zijn erg goed en de kamers hebben kabelTV, ventilator en prettige muebels. Op het terein is een speeltuintje en een voetbal veldje. Ook hebben ze een cybercafé met een goede en snelle verbinding. Mooi kunnen chatten met mijn familie en vrienden!

Het menu is erg uitgebreid met goedkoop en meer luxe eten.

Het hotel is het enige adres in Jalapa waar ze excursies kunnen regelen, inclusief met vriendelijke gidsen. We hebben daar o.a. warmwaterbronnen en koffie boerderijen bezocht en een mooie tocht gemaakt te paard.

Zeker de moeite waard om te bezoeken.

Jalapa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews