Jalapa

vakantie Jalapa

Reviews over Jalapa

El Pantano is een prachtig gelegen hotel met een keuken.

Bart Prevoo,
    2-6-2008

El Pantano is een prachtig gelegen hotel met een uitstekende keuken. De accomodaties zijn schoon en bijzonder prettig. Jalapa is een heel mooi gebied met veel bossen en lieflijke dorpjes. Voor de eco tourist een prachtig gebied met veel bijzondere flora en fauna. De gastheer Wim is Nederlander maar zeer bekend met de taal en cultuur van Nicaragua. Hij is altijd bereid je te helpen om je verblijf in Jalapa onvergetelijk te maken. Je moet zeker zijn (zelfverbouwde) koffie eens proberen.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jalapa ligt in het noorden van Nicaragua op de grens met

Henny de Punder,
    21-3-2008

Jalapa ligt in het noorden van Nicaragua op de grens met Honduras. Hoewel het ruim 50.000 inwoners heeft maakt de stad een erg rurale indruk. De omgeving, met de centrale vallei en de bergen eromheen is echter schitterend. Een ideaal gebied om de lokale kultuur te leren en om te wandelen en fietsen.

Gereisd anders in Fri Mar 21 2008 20:52:52 GMT+0000 (UTC)
Jalapa scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews