Hotel Posada San Jose

We hebben een aantal aanbieders voor Posada San Jose voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Posada San Jose

• 8Nikki26-09-2010

heel gezellig:)

We zijn afgelopen zomer naar Granada geweest. La Posada San José werd aanbevolen door tante, die daar vandaan komt. Superligging, op 200 meter van Parc Centrál en de kathedraal. We konden heel goed met het personeel opschieten. Spreken gebrekkig engels, maar met handen en voetenwerk kom je een heel eind. Wel moet je maar net een goede kamer hebben. In de 12 dagen dat we in Granada hebben vertoefd zijn we 3 keer van kamers gewisseld. Dit omdat de rest van de familie later arriveerde en zij 'onze' kamer prefereerden, later hebben wij deze kamer weer ingenomen:P al met al een supervakantie!

Met vrienden

We hebben een aantal aanbieders voor Posada San Jose voor je op een rij gezet: