Hotel Plaza Colon

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Colon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Plaza Colon

• 9Jos04-07-2009

Prachtig hotel op een toplocatie

Dit hotel ligt geweldig aan het Plaza Colon, het centrale plein van Granada. Van hieruit kan je alles in de stad te voet bereiken. De kamers hebben enorme balkons vanwaar je (vanuit je schommelstoel) de bedrijvigheid op het plein goed kunt volgen. De kamers zijn net balzalen, zo groot met mooi houten vloeren. Alleen de badkamer was opvallend klein vergeleken met de rest van de kamer. Het ontbijt wordt door het naastgelegen koffiehuis verzorgd. Een keer konden we van de kaart kiezen en de andere dagen was er een buffet. Alle dagen smaakte dit prima, hoewel het a la carte bestellen onze voorkeur had. Het zwembad ligt prachtig op de binnenplaats en er worden continu schone zwembadhandoeken op de bedjes neergelegd. Erg goed!

• 903-07-2009

Mooi hotel, geweldige locatie!

Dit hotel ligt geweldig aan het Plaza Colon, het centrale plein van Granada. Van hieruit kan je alles in de stad te voet bereiken. De kamers hebben enorme balkons vanwaar je (vanuit je schommelstoel) de bedrijvigheid op het plein goed kunt volgen. De kamers zijn net balzalen, zo groot met mooi houten vloeren. Alleen de badkamer was opvallend klein vergeleken met de rest van de kamer. Het ontbijt wordt door het naastgelegen koffiehuis verzorgd. Een keer konden we van de kaart kiezen en de andere dagen was er een buffet. Alle dagen smaakte dit prima. Het zwembad ligt prachtig op de binnenplaats en er worden continu schone zwembadhandoeken neergelegd. Erg goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Colon voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Plaza Colon

0 vragen over Hotel Plaza Colon

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Adresin front of Parque Central 18005(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website