Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
Hotel Patio del Malinche

We hebben een aantal aanbieders voor Patio del Malinche voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Patio del Malinche in het Nederlands

Super!

Joyce
5-8-2017

Sfeervol hotel met klein zwembad in de tuin. Super ontbijt erbij, midden in het centrum van een prachtig stadje

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Ideaal hotel in Latijns-Amerika!

thomas martine
18-3-2012

Hotal Patio del Malinche was het beste hotel van onze rondreis door Latijns-Amerika. Heel vriendelijk, lekker eten, ideaal gelegen bijna in het centrum. Kamers zijn heel mooi ingericht en zeer netjes. Prijs:kwaliteit zou ik het iedereen aanraden. Ontbijt is fantastisch, teveel om op te noemen en alles vers. Gewoonweg een aanrader!!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Prima hotel met erg goede service

Sietske
13-3-2009

Dit hotel heeft prima kamers, een heerlijk versgemaakt ontbijt, een verkoelend zwembad en een uitstekende service. Het ligt op loopafstand van het centrum en leuke restaurantjes. Het hotel kan een taxi voor je regelen voor excursies, bijvoorbeeld naar de vulkaan en een boottochtje over het meer. Ze brengen zelfs je ansichtkaarten naar het postkantoor!

Gereisd Met partner in februari 2009

centraal gelegen prima hotel

peter eysermans
1-2-2009

prima hotel in het romantische granada. Nette kamers ( niet al te groot ) rustig gelegen.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2009 23:22:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patio del Malinche in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patio del Malinche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.