Hotel Granada

Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Granada

• 9Anja21-04-2012

prachtig hotel

op loopafstand van het centrum, ruimekamers met prima douche. Het zwembad met omringende tuin is schitterend!

• 8Jan Beeckman19-08-2010

Charmant hotel in het midden van de stad

We verbleven hier vier nachten tijdens onze rondreis Costa Rica-Nicaragua. Dit hotel is inderdaad in opbouw, maar hier merk je als gast helemaal niets van. Het hotel is eigenlijk een oud klooster geweest in rancho-stijl. De architectuur is prachtig. Het ligt bovendien midden in de stad, wat meteen de grootste troef is. De kamers zijn donker, maar dit hoort bij de stijl. Noem het rustiek. Het deed ons echt denken aan de oude Zorro-films. Wil je echte luxe eerder dan avontuur, dan kies je sowieso niet voor Nicaragua. Aan het ontbijt moet nog gesleuteld worden, dit is veel te eenvoudig. Nicaragua moet nog wennen aan het opkomende toerisme. Dit hebben we gemeld en daar zijn ze dan ook mee bezig. De tweede dag was er al meer beschikbaar. Het personeel is ongelofelijk vriendelijk. Dit lijkt ons eerder een eigenschap van de Nicaragüenses te zijn! Kortom: zeker een aanrader!

• 9Michel08-02-2010

Superdeluxe hotel in leuke plaats

Hotel Granada is het hotel om te verblijven bij een verblijf in het koloniale Granada. Het hotel is in februari 2010 nog niet af. Prachtige koele kamers en op de binnenplaats ligt er een schitterend zwembad. Vanuit het hotel ben u meteen in de straat met gezellige restaurantjes die gaat naar het centrale plein in de kathedraal. Zwemmen in Meer van Nicaragua is vanwege de enorme bende op de strandjes geen optie. De plaatselijke pastoor van de kerk moet u er op toe nemen, want die luidt vanaf half 6 's ochtends al luid en duidelijk zijn kerkklokken elk kwartier. Hotel is een absolute aanrader.

• 5Tonnie en Fillie04-04-2009

Geen aanrader

Toen wij hier waren (maart 2009) zaten we op een bouwwerf! De man aan de receptie is erg onvriendelijk !

Geen aanrader.

• 7Joke16-10-2007

De buitenkant doet vermoeden dat het binnen ook heel mooi is. Het ligt prachtig aan het grote plein. Helaas zijn de kamers klein en donker. Ik was hier wel een aantal jaren geleden (in 2000).

• 8M10-09-2007

Inderdaad, leuk in het centrum en aardig personeel. Heeeeele grote kamer met veel bedden (en dat terwijl we maar met z'n 2-en waren). Jammer dat het ongelooflijk muf rook binnen.

• 8anneke18-07-2007

Wij zaten in Alhambra hotel.Het leek wel of je terug in de tijd was gegaan.Vriendelijk personeel.De kamers waren wel wat klein en eenvoudig.Het eten was er goed.Het lag op het plein van het centrum.

Alleenreizend

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresCalle La Calzada 355-533-3(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website