Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
9,6

4 reviews over Hotel Con Corazón in het Nederlands

Simpelweg het beste hotel van Nicaragua!

Bonnie Joosten
21-12-2010

Het hotel heeft een perfecte ligging in Granada, slechts 2 blokken van het centrale plein maar in een rustige straat waardoor je geen geluidsoverlast hebt. De service is top, iedereen die er werkt is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is dé perfecte uitvalsbasis voor een verblijf in Granada: het heerlijke zwembad, met een cocktail in de hangmat of met een boek in een van fijne banken.

En dan gaan alle winsten ook nog naar het goede doel, het kan niet beter. Ik zou dit hotel echt aan iedereen aanraden!

Gereisd Met vrienden in november 2010

Tophotel (en ook nog voor het goede doel)

bonniejoosten
20-11-2010

Hotel Con Corazon is echt een heerlijke plek voor een vakantie in Granada. De ligging is ideaal; slechts 300 meter van het central park en toch rustig gelegen. Het personeel is fantastisch, je voelt je meteen thuis en ze zijn zeer vriendelijk en charmant. Het eten (zowel ontbijt als diner) is erg goed en het is heerlijk relaxen bij het zwembad of in een van de hangmatten. Bovendien organiseren ze veel leuke tours in de omgeving en vooral die naar de ' local village' vlakbij de vulkaan is een aanrader! En het is fantastisch om te zien dat alle winsten van het hotel worden gebruikt om lokale educatie projecten te steunen, dat geeft het verblijf nog meer extra!

Gereisd Met vrienden in november 2010

Het beste hotel in Nicaragua

Jorma
10-5-2010

Super coole plek! Sfeervol, tof personeel, prima prijs / kwaliteit verhouding (airco's, warm water, zwembad!). Absolute aanrader.

Oh... en alle winsten van het hotel gaan naar een goed doel: educatie van kinderen. Wat wil je nog meer?

Gereisd Met vrienden in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Con Corazón voor je op een rij gezet:

Home away from home & bijdragen aan een goed doel!

Kim Oostveen
5-5-2010

Geweldig hotel... rustig, ruim, leuke vriendelijke staff, het voelt als een huiskamer... alles is aanwezig, en het mooie is dat alle opbrengsten gaan naar educatieprojecten in Granada. Mogelijkheid om sociaal-culturele excursies te maken waarbij je het echte leven van Nicaragua meemaakt, iets wat je anders niet zou ontdekken. Fair stay en fair travel!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Con Corazón in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Con Corazón zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.