Hotel Casa San Franciso

Nicaragua, Nicaragua, Granada

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Casa San Franciso voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Casa San Franciso

• 7Cor en Marijke05-03-2010

Uitstaling lijkt mooier dan het is

Leuk hotel, in een verbouwd koloniaal huis met een mooie tuin en klein zwembad en dakterras. In de tuin zijn parkieten, een papegaai, schildpad en andere vogels. Echter er is geen warm water en slapeloze nachten door het vele lawaai in de kamer (no. 6), komt door de installatie die het waterdruk op peil houdt anders is er helemaal geen water, ook dat kan. Voor de prijs van 65 dollar per nacht zijn er betere hotels in Granada. Er zijn ook kamers voor 45 dollar, deze hebben alleen een bovenraam (gevangenis) De medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig, bij klacht kan kamer geruild worden. Dit geeft bij uitchecken wel probleem met opmaken van de rekening. Er zijn diverse leuke trips te maken, informatie hierover bij de receptie. De stad Granada viel ons tegen, is in een dag te bekijken. Een tochtje over het meer tussen de eilanden is leuk, mooie natuur, apen en vogels. En er zijn vele trips in de omgeving, een bezoek aan de vulkanen is een must.

Met vrienden

0 tips over Hotel Casa San Franciso

0 vragen over Hotel Casa San Franciso

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad