8,3

12 reviews over Hotel Alhambra in het Nederlands

Heel goed hotel

Maud
7-2-2013

Alhambra is een heel mooi hotel. Kamers waren heel goed en met airco. Ligging is centraal. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Hotel Alhambra gunstig gelegen

lilymar
8-3-2012

Hotel Alhambra is zeer gunstig gelegen. Direct aan het grote plein in het centrum van Granada. We hebben een ontbijt genomen in het hotel en dat was wel in orde. Beneden ziet het er imposant uit, koloniale stijl. Bij aankomst trok een overenthousiaste jongen onze koffer zo onhandig de trappen op dat gelijk het handvat afbrak. Bij de receptie waren ze er niet van onder de indruk. De kamer was groot, maar heel erg somber. Bij het raam was de vloer niet schoon. Al met al waren we niet echt onder de indruk van dit hotel.

Gereisd Met partner in Fri Dec 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord: WAUW!

Gerben
31-7-2011

Er is maar 1 hotel waar je wilt zijn als je in Granada bent en dat is het Alhambra hotel! Gelegen aan het centrale plein, met veranda en schommelstoelen en een cocktailbar. Wat wil je nog meer! kamers zijn netjes en ruim in koloniale stijl. Badkamer is ook prima! Ik kan er niet meer over zeggen dan: DOEN!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2006

Geweldig hotel.

Herman
23-6-2011

Een mooi koloniaal hotel met grote luxe kamers. Het zwembad is klein maar het zonde om daar tijd door te brengen. Het hotel ligt pal voor het centrale plein van de stad.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

cies
12-3-2011

geweldig hotel perfecte ligging en heel goed eten.een probleem let goed op je spullen op twee kamer werden spullen vermist.

Gereisd Met vrienden in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aardig hotel met ideale ligging

Teus van Veen
12-11-2010

Hotel heeft en koloniaal uiterlijk maar is helaas nogal verwaarloosd. Kamers zijn erg wisselend van heel groot tot klein. Ontbijten en eten kun je beter elders doen. Ligging is in het hartje van Granada dus mogelijkheiden te over.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk sfeervol hotel

bianca
21-10-2010

Dit is een leuk hotel midden in het centrum van Granada. Je hebt een leuke binnenkomst met verschillende zitjes en schommelstoelen. Een binnentuintje. Het ziet er alemaal netjes uit. Ik heb er heerlijk geslapen. Een aanrader. Heb hier alleen ontbeten wat prima verzorgd was, in de stad heb je prima restaurantjes voor 's avonds om te eten.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Mooi hotel aan een gezellig plein.

J.Huttinga
24-9-2010

Hotel Alhambra is een mooi hotel gelegen aan een gezellig plein in Granada. De kamers zijn mooi, ruim en netjes. De bezienswaardigheden, de markt en de supermarkt zijn op loopafstand. Tevens zijn er gezellige restautrantjes en Salsabars in de buurt. Het ontbijt is prima, a la card. Achter het hotel is een internetcafé. Deze is bereikbaar via een deur achter het zwembadje.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen in centrum van Granada

Anne
5-1-2010

Statig hotel, dat zijn naam alle eer aan doet. Grote, comfortabele kamers, leuk binnenplaatsje met fontein en gezellig terrasje aan de straatkant, waar je goed kunt ontbijten of een kleine snack kunt nuttigen. Midden in koloniaal centrum van Granada gelegen. Hiervandaan is de hele stad goed lopend te verkennen. We hebben hier al twee keer enkele nachten gelogeerd en is een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 08 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stijlvol koloniaal hotel.

Nora Konings
10-10-2009

Aan het centrale markplein gelegen hotel dat nog de sfeer van vroeger weergeeft. Heel grote kamers met grote bedden. Prachtige hal en binnenplaats. Twee straten van de markt af runt een nederlander een ontbijtrestaurant 'Nica buffet'. Goed ontbijt met vers fruit en fruitsappen voor een kleine prijs. Gratis leuk praatje erbij!

Gereisd Met vrienden in juni 2007

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alhambra in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alhambra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.