Reviews over Granada

Super!

Joyce,
    5-8-2017

Sfeervol hotel met klein zwembad in de tuin. Super ontbijt erbij, midden in het centrum van een prachtig stadje

Gastvrij, plezierig en centraal gelegen

fam.meijndert,
    31-3-2014

Een aanrader!

Een nette keuken voor algemeen gebruik, een laptop om te gebruiken en wifi. Een klein zwembadje om even af te koelen.

De eigenaar is een hartelijke Ier, die ook tips geeft over uitstapjes.

Klein hostel, aan de rand van het centrum

Fam.Meijndert,
    31-3-2014

Relaxte sfeer in een klein hostel. Wanneer je hier wilt gaan logeren moet je vragen om een kamer NIET aan de straatkant. Want in het hostel is het heerlijk rustig, maar het huis van de buren (locals) grenst helaas aan de voorkamer van het hostel.

Keuze uit vier ontbijtvarianten, te nuttigen op het binnenplaatsje. Goed en lekker.

Heel goed hotel

Maud,
    7-2-2013

Alhambra is een heel mooi hotel. Kamers waren heel goed en met airco. Ligging is centraal. Een aanrader!

prachtig hotel

Anja,
    21-4-2012

op loopafstand van het centrum, ruimekamers met prima douche. Het zwembad met omringende tuin is schitterend!

Granada scoort een 8,6 uit 10, op basis van 17 reviews