Nepal

Reviews over accommodaties in Nepal

Heerlijk en liefdevol

Elke,
    19-6-2017

Een heerlijk ruim, schoon hotel, dat gerund wordt door een zeer hardwerkende, liefdevolle Nepalese familie. Stan en Indira doen er alles aan om je het gevoel te geven dat je thuis bent. Je kunt ze alles vragen. Tevens kun je vanaf hier je trips regelen, zoals een trekking of je reis naar Chitwan. Buiten dat je er zelf heerlijk kunt verblijven en de douche een ware verademing is, steun je ook deze familie, die dat meer dan verdienen.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Jolanda,
    3-12-2015

Prachtig plekje, lieve mensen en heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in december 2015

Geweldige vakantie

John B,
    2-12-2015

We hebben twee trekkings gedaan (Poon Hill en Mardi Himal) die ook door het Mountain House zijn georganiseerd. Stan (eigenaar) en zijn vrouw doen alle moeite om je een perfect geregelde vakantie te laten hebben. Het voelde voor ons als een warm bad. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2015

Super

jonathan,
    11-10-2014

Leuk hotel, super locatie, Het hotel ligt 25 meter van Durbar square af. Restaurant zit op het dak, waar je leuk uitzicht hebt over de stad.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige mensen

Marja Boer,
    6-11-2013

Na een vermoeiende trekking was het hier een warm thuiskomen! Schone en ruime kamers, locatie is fantastisch: rustig en toch dichtbij het levendige centrum. Een aanrader!

Gereisd alleenreizend in oktober 2013