Nepal

Reviews over accommodaties in Nepal

Erg goed hotel

Frans Lenders,
    30-8-2015

super vriendelijke mensen, schone kamers en je zit meteen in het bruisende leven van Kathmandu

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtig

Ivar,
    29-8-2014

Gokarna Forest is een prachtig resort in Kathmandu, gelegen buiten de stad. De natuur en omgeving van het resort zijn prachtig. Wel veel apen op het resort welke niet altijd even vriendelijk zijn. De kamers zijn ruim en netjes met prima bedden. Het restaurant en ontbijtgedeelte van het resort is super. Een echte aanrader.

Gereisd zakelijk in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rooftop restaurant met zicht op Boudhanath

Maarten van Noort,
    13-12-2013

Een prettig boutique hotel meer aan de rand van de stad. Ik was hier voor zaken, had een prachtige en stille kamer. Ontbijt en (eventueel) lunch kon je genieten op het rooftopterras met uitzicht op de bergen en de Bouhanath Stoepa, die er op loopafstand vandaan ligt. Aardige mensen, goede service, heerlijk eten. Vanaf deze plek heb ik in het weekend wandelingen gemaakt naar de in de buurt gelegen kloosters.

Gereisd zakelijk in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groepshotel, buiten Thamel

patstroo,
    29-11-2013

Hotel wordt veel gebruikt door groepen. Mooie kamers, lekker ontbijt. Thamel ligt (te) ver weg, 20 minuten lopen langs een drukke weg met gaten langs de kant.

Gereisd met vrienden in november 2013

Zeer goed hotel

Wilma en Chrit Veugen,
    14-6-2013

Mooie kamers met super vriendelijk personeel. Schoon en prima ontbijt. 5 taxi minuten van het centrum!

Gereisd met partner in februari 2013