Nepal

We hebben een aantal aanbieders voor Nepal voor je op een rij gezet:

vakanties Nepal

We hebben een aantal aanbieders voor Nepal voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nepal

Hartelijk in het hart van een mooi stadje!

Lieve Janssens,
    11-1-2017

De eigenaar doet veel moeite opdat het verblijf in Bhaktapur aangenaam zou zijn. Hij geeft tips, zoekt zaken uit (vb.bezoek aan papierfabriekje). Hij is geëngageerd, hij runt een kleine voorziening voor kinderen met een beperking met de middelen die hij krijgt uit het buitenland, met inlands personeel en stagiairs uit het buitenland. Overdekt terras met zicht op de Kathmandu-vallei en terras onder de sterrenhemel. Het pension is gelegen vlakbij het centrum en in het niet toeristische gedeelte. Je ontdekt er het "dorpsleven" met marktkramers, en mensen die hun huizen weer opbouwen na de earth quake en 's avonds zingen en musiceren bij het nabijgelegen tempeltje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig gerestoreerd gasthuis

Raymond Covents,
    21-10-2016

Dit prachtig gebouw heeft een beperkt aantal kamers ter beschikking. Allen met een mooi bed en een ruime badkamer. De uitbaters zeer super lieve mensen. Zij hebben zelfs van de hele groep de bagage bijgehouden terwijl wij een overnachting hadden bij monniken. Het ontbijt is anders en zeer smakelijk. Ze hebben voor de lunch belegde broodjes. Dineren kan aan de overzijde van het plein. Restaurant Peacock. U kan in deze omgeving de straatjes met tempels bezoeken.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oase van rust in erg drukke stad

Sander,
    17-10-2016

In het midden van een (te) drukke stad ligt dit hotel. Kathmandu is erg vies, stoffig en veel herrie, maar dit hotel is juist erg schoon en rustig. De binnentuin is erg relaxed! Erg vriendelijk personeel, goed eten en overal goede WiFi. Eten is goedkoop. Men is bezig een deel op te knappen, dus zal nog mooier worden.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Perfecte uitvalsbasis voor trekking.

Idelette,
    7-5-2016

Dit prachtige gebouw is een heerlijke uitvalsbasis voor een trekking. Tevens dicht gelegen bij het meer en de winkels. De eigenaar Rajul en zijn vrouw zijn zeer bereidwillig je te helpen om de trekking en vervoer voor te bereiden. Na de trekking een voor Nepalese begrippen luxe accommodatie om bij te komen. Als gids voor de trekking kunnen we je lokale gids zeker aanraden. Hij kent het gebied op z'n duimpje en weet via zijn contacten de beste slaapplaatsen voor je te regelen.

Gereisd met partner in januari 2016

Goed hotel , centraal gelegen,

At,
    3-4-2016

Je moet geen kamer op de hoogste verdiepingen boeken, want dan heb je veel hinder van het aggregaat. Verder een prima hotel met aardig personeel. De WiFi op de 4e etage werkt goed, maar op de 6e niet. De kamers worden goed schoongehouden. Het ontbijt is redelijk uitgebreid.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)