Hotel Trek-O-Tel

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Trek-O-Tel

• 7Steve26-03-2012

Goed hotel in Pokhara

Trek-O-Tel is een goed hotel, mooie ruime en schone kamers. De kamers vinden zich in aparte gebouwen en voor het restaurant is een tuin waar je goed kunt zitten. Voor of na een trek is dat een voordeel om even buiten te kunnen zitten.

Het Trek-O-Tel heeft ook een restaurant dit is niet slecht echter voor minder geld kun je even verder op veel beter eten.

Trek-O-Tel ligt aan de weg aan het meer, niet ver van de hoofdstraat waar veel restaurants en winkeltjes zijn.

• 3Peter22-04-2011

Trek-o-tel is matig

twee keer geweest en beide keren veel lawaai van een generator. Anderhalve dag geen warm water. Wifi is erg duur als je het 50 meter verder overal voor niets krijgt.

• 7Peter04-04-2010

Mooie rustplaats voor en na een trekking

Dit hotel ws tijdens de rondreis ons begin en eind van een 4daagse trekking door het Anapurna gebergte (President's Trek). Hot zit er verzorgd uit en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gelegen aan de hoofdstraat van Pokhara vol met winkeltjes met het oog op Trekking benodigdheden. Hotelkamers zijn voorzien van airo bad en toilet.

Met vrienden

• 8Peter van Bokhoven23-05-2009

Prima hotel in Pokhara

In maart 2008 daar geweest twee nachten voor de trekking en een daarna. We konden de koffers tijdens de trekking daar achter laten. Kamer was prima in orde ook de badkamer. Het ontbijt was heel behoorlijk,warm eten hebben we in het centrum gedaan.

Met vrienden

• 8Arnout Broer26-05-2008

Aardig hotel in Pokhara. Vraag een kamer met uitzicht op het meer. Ze hebben er een stuk of 4. Na een trekking is het hier heelijk relaxen op goede bedden en een lekkere douche.

Het is wel ERG gehorig. Als iemand beneden de deur dicht slaat, ben jij wakker. Ik zou zelf een volgende keer na een trekking nog wat beter gaan zitten om bij te komen....

Eten moet je hier niet doen; is erg slecht hier. Je wordt er niet ziek van, maar het smaakt gewoon niet. Op een paar honderd meter is het centrum en daar kun je prima eten.

0 tips over Hotel Trek-O-Tel

0 vragen over Hotel Trek-O-Tel