Hotel The Mountain House

Hotel The Mountain Housesterster

9.4Fenomenaal

Nepal, Nepal, Pokhara

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor The Mountain House voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

40 reviews over Hotel The Mountain House

• 9Elke19-06-2017

Heerlijk en liefdevol

Een heerlijk ruim, schoon hotel, dat gerund wordt door een zeer hardwerkende, liefdevolle Nepalese familie. Stan en Indira doen er alles aan om je het gevoel te geven dat je thuis bent. Je kunt ze alles vragen. Tevens kun je vanaf hier je trips regelen, zoals een trekking of je reis naar Chitwan. Buiten dat je er zelf heerlijk kunt verblijven en de douche een ware verademing is, steun je ook deze familie, die dat meer dan verdienen.

Alleen gereisd in mei 2017

• 10John B02-12-2015

Geweldige vakantie

We hebben twee trekkings gedaan (Poon Hill en Mardi Himal) die ook door het Mountain House zijn georganiseerd. Stan (eigenaar) en zijn vrouw doen alle moeite om je een perfect geregelde vakantie te laten hebben. Het voelde voor ons als een warm bad. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9Marja Boer06-11-2013

Geweldige mensen

Na een vermoeiende trekking was het hier een warm thuiskomen! Schone en ruime kamers, locatie is fantastisch: rustig en toch dichtbij het levendige centrum. Een aanrader!

Alleen gereisd in oktober 2013

• 10Maarten03-11-2012

Vriendelijk huiselijk hotel met ruime kamers

Wij verbleven een aantal dagen in Pokhara in het Mountainhouse als uitvalsbasis voor een trekking naar Annapurna Base camp. We zijn bijzonder vriendelijk en hartelijk ontvangen door eigenaar Stan en zijn vrouw Indra. Voordat we naar Nepal vertrokken hebben we bij Stan ook de trekking geregeld. Dit was allemaal prima in orde. Hotel ligt op een fijne locatie vlakbij het Phewa-meer en de hoofdstraat. Kamers zijn groot en schoon. Balkon en uitzicht op het meer en 'Fishtail'. Gastheer en gastvrouw zijn erg hartelijk en willen alles doen om het je naar de zin te maken. De laatste avond van ons verblijf werden we zelfs uitgenodigd voor de maaltijd.

Een aanrader voor een verblijf in Pokhara.

Verder wil ik onze gidsen aanbevelen. Dankzij hun hebben we een onvergetelijke trekking gemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Jenny Hilderink30-09-2012

Schoon hotel en zeer zorgzame eigenaren.

Keurig hotel. Eigenaren zijn heel behulpzaam en zorgzaam en willen je graag van dienst zijn. Rustige ligging en toch heel centraal. Ontbijt voor Nepalese begrippen zeer verzorgd. Heerlijk om weer bij te komen na een trekking.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 9Jaap de Vries12-05-2012

Fantasties hotel met uiterst behulpzame eigenaren

Het Mountain House ligt op een perfecte locatie vlakbij het Fewa-lake, het zicht op de Fishtail, en vlakbij het centrum en vooral heerlijk rustig.

Alleen gereisd in januari 2012

• 9Jitty Straatsma09-04-2012

super leuk hotel

We hadden een ruime kamer met een mooi uitzicht op de fishtail. Het hotel wordt gerund door een vriendelijke familie die zeer behulpzaam was. Zeer zorgzaam voor onze zieke dochter. De prijs/kwaliteitverhouding was dik in orde. De kamer was netjes en de douche was prima,. We hebben genoten van de balkons. We hebben een aantal keren prima in het hotel ontbeten.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 9marijke en jelle bruin-groot01-04-2012

Prima verzorgd en gastvrij hotel

Pokahara is geweldig! En een verblijf in het Mountain House en de gastvrije familie is een rustpunt op je rondreis door Nepal. Heerlijke kamer, warme douche en licht en ruimte! 's morgens wakker worden met de vogels en op je balkon staan en dan het uitzicht op de bekende "Fishtail" en de prachtige besneeuwde toppen is grandioos! Dan een ontbijtje met een lekker eitje en je nieuwe dag kan weer gezegend beginnen als ze de wierookstokjes weer hebben aangestoken in de tuin! Heerlijk verblijf; Namaste!!

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Sophia Vreugdenhil26-01-2012

Fantastische plek in Pokhara

Super schoon, altijd heet water uit de douche. Stan en Indira zijn altijd bereid mee te denken en advies te geven. Voor het ontbijt hoef je echt Pokhara zelf niet in. Het is hier heerlijk. De ligging is heel centraal 5 minuten lopen van het meer en 2 minuten uit het centrum van Pokhara. Zeker een aanrader, ga er volgende keer weer heen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9Tina20-01-2012

Heel goed Guesthouse

Rustig gelegen Guesthouse, klein stukje lopen naar the Lakeside. Hele lieve mensen inderdaad, ze helpen je bij alles. We zijn hier 4 nachten geweest, grote kamer met balkon, warm water, wifi en heerlijk ontbijt (bruin brood!) Het ontbijt wordt geserveerd in hun eigen keuken of lekker buiten in de zon! De dag dat we teruggingen naar Kathmandu (met de bus 's ochtends vroeg) had ze het ontbijt al klaar en regelde een taxi naar het busstation. Ik zou zeker weer bij hen logeren als ik weer naar Pokhara ga!

Gereisd met partner in januari 2012

2 tips over Hotel The Mountain House

• Maarten, 03-11-2012

Verken Pokhara per fiets. Fietsen kun je voor weinig huren.

• Jaap de Vries, 12-05-2012

Stan en Indira helpen je met alles, maar vooral ook kunnen al je reiswensen direct ondersteunen en mogelijk maken.

0 vragen over Hotel The Mountain House

Hotel The Mountain House info