Hotel The Fulbari Resort & Spa

Hotel The Fulbari Resort & Spa

Matig

1 review over Hotel The Fulbari Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig van buiten, afgerukt van binnen

agnes
18-8-2010

Wij hebben dit hotel geboekt omdat het er zo mooi uitzag op internet. De reisorganisatie heeft ons het afgeraden, maar wij hebben het toch geboekt. Hadden we maar geluisterd!!! Het hotel ziet er van de buitenkant waanzinnig mooi uit en de tuin is prachtig en het uitzicht op de ravijn is spectaculair. Maar de service is erg ongeinteresseerd en zeker niet vriendelijk. De kamer was zeer gedateerd en niet fris/schoon. Ook de airco deed het niet, zodat het benauwd aanvoelde. Wij hebben het laten bezinken, zijn wat rond gaan wandelen, maar terug in de kamer besloten we dezelfde middag nog uit te checken en zijn we zelfs terug gegaan naar Kathmundu, omdat het in Pokahar erg rustig was in de periode mei. Niet doen...tenzij je hier komt om van de natuur te genieten. Maar boek dan een ander hotel!! Dit is het geld absoluut niet waard.

Gereisd Met partner in januari 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Fulbari Resort & Spa in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Fulbari Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.