Kleine hotelsWeer vandaag34°26°
Hotel Pokhara Village Resort

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Pokhara Village Resort voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Pokhara Village Resort

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pokhara Village Resort in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pokhara Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.