Hotel Landmark Pokhara

We hebben een aantal aanbieders voor Landmark Pokhara voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landmark Pokhara in het Nederlands

Goed hotel in het centrum van Pokhara

Steve
2-4-2012

Landmark is een goed hotel met mooie kamers, wel is er een duidelijk verschil te zien tussen de vleugels. Er is een vleugel met kleinere kamers waar voornamelijk Aziatische toeristen in zitten en er zijn mooiere vleugels met ruime kamers. Alle kamers zijn echter schoon, dit geldt ook voor de badkamers.

Bij het hotel is een restaurant, hier kun je goed eten. Het is echter wel wat duurder dan overige restaurants in de buurt.

In de periode dat wij er verbleven (maart 2012) werd er een nieuwe vleugel gebouwd, dit geeft overdag wel wat herrie.

Gereisd Met partner in maart 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landmark Pokhara in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landmark Pokhara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.