Kleine hotelsWeer vandaag38°22°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Holiday voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Holiday in het Nederlands

2008

Grand Hotel Holiday is een mooi vriendelijk en rustig met

Djoser reizen Duitsland
15-1-2008

Grand Hotel Holiday is een mooi vriendelijk en rustig gelegen hotel. Vriendelijk personeel. Mooie schone kamers met badcel met douce en toilet. Het 4 verdiepingen hoge hotel heeft geen lift. vanaf het dakterras heeft men een mooi uizicht naar het Annapurna gebergte en naar het Phewa meer. Het hotel ligt op loopafstand van een zeer drukke maar gezellige winkelstraat, gelegen aan het meer. Veel leuke en goede restaurants zijn er ook .

Gereisd met vrienden in Tue Jan 15 2008 20:40:06 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Holiday in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.