Hotel Family Home

We hebben een aantal aanbieders voor Family Home voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Family Home in het Nederlands

Mooi nieuw hotel, prima ligging.

c.hommeles
8-10-2012

Na een week in Kathmandu (family home hotel), enkele dagen naar het zuster hotel in Pohkara. Dit nieuwe hotel, gelegen in een rustig straatje, ziet er netjes en schoon uit. De kamers met grote badkamer zijn prima met tv, airco, koelkast, balkon en wifi. Pokhara is een prachtige bergachtige omgeving, vanuit het hotelkamer, kon ik de bergen, en als het helder was, enkele toppen van de Himalaya zien. Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. De manager, eveneens heel vriendelijk, wil er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hij wil werkelijk alles voor je regelen en is heel attent. In het hotel heb ik een trip langs div. bezienswaardigheden geregeld, voor 25-30 euro, was ik 3-4 uur onderweg en heb zo div. in de omgeving bezichtigd. Een aanrader is een trip naar Sarangkot, voor de zonsopkomst over de Himalaya. Het Phewa meer is makkelijk lopend te bereiken (3-4 min.) Genoten van het prima hotel en de prachtig, rustige omgeving van Pokhara. aanrader !!

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Family Home in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Family Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.