Hotel Dragon

Hotel Dragonster

2Onvoldoende

Nepal, Nepal, Pokhara

Op vakantie geweest naar Dragon?

2Onvoldoende

Tonen op kaart

1 review over Hotel Dragon

• 2bert 01-03-2009

slecht hotel

ik ga er nooit meer naar toe .ik heb zat mee gemaakt eerst zat ik tegen een muur aan te kijken en toen heb ik een anderen kamer gehad daar was ze niet blij mee .je eten is elke dag het zelfde dat is ook niet goed .ik ging naar huis en toen hebben ze gezegd dat ik iets mee had genomen en dat was niet ik heb dat moeten betalen daar was ik niet blij mee .en je mag daar in het hotel ook niet roken .je staat buiten ik ben er ziek van geworden .ik ga nooit meer naar dat hotel .wij zijn heel veel in turkije geweest maar dit hebben we nooit mee gemaakt wat een slecht hotel .ik vind dat iedereen dat mag weten .wij gaan nooit meer .bert

Gereisd met partner in maart 2009

0 tips over Hotel Dragon

1 vraag over Hotel Dragon

• Anita Tetteroo- van de Repe, 01-06-2012

eigenaar Hotel

Ik ben op zoek naar Sajani Tulachan. Haar echtegenoot is/was in 1995? eigenaar van het hotel. Graag wil het e-mail adres van het hotel en kijken of iemand weet waar Sajani is. Ik ken haar van vroeger. BVD Anita Tetteroo- van de Repe

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin