8,3

11 reviews over Hotel Barahi in het Nederlands

Goed hotel, vlak bij het meer

patstroo
29-11-2013

Relatief luxe hotel vlakbij het meer, midden in de toeristische wijk. Mooie tuin met zwembad. Ontbijt is prima. Ga voor een kamer in de 300 of 400 tallen. Deze zijn een stuk luxer en groter dan de kamers in het 200 gebouw.

Gereisd met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aangenaam hotel

Michel LEBON
16-12-2012

Een snel groeiend hotel, centraal gelegen en toch rustig, prima service. Kamers vrij eenvoudig, beetje harde bedden. Maar een heerlijke plaats om even tot rust te komen !

Gereisd met vrienden in december 2012

Goed hotel, zeer slecht eten

ChrOv
7-11-2012

Barahi heeft een mooi zwembad waar het goed vertoeven is. Helaas was het eten toen wij er waren erg slecht (niet gaar). Gelukkig is er op zo'n 5 minuten lopen een geweldig restaurant (Monsoon).

Gereisd met partner in mei 2012

goed hotel

cies
15-4-2012

een goed hotel het ontbijt was minder maar er zit een hele goede bakker op de hoek.de lokatie daarin tegen in helemaal perfect,

Gereisd met vrienden in maart 2012

Prima hotel met een geweldig uitzicht.

Jacques
28-11-2010

Een prima hotel,lekker centraal gelegen niet ver van het Pewa meer. Goede kamer (prachtig uitzicht) nette badkamer allleen het eten was niet echt een hoogstandje en de bediening erg traag.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel met zwembad

Rob
26-11-2010

Hotel Barahi ligt ideaal rustig en toch centraal (een paar stappen vanaf de hoofdstraat en het meer). De kamers zijn ruim en luxe en worden dagelijks goed schoon gemaakt. Het personeel is vriendelijk. Je kan heerlijk genieten van het zwembad met ligstoelen en je laten 'verzorgen' door de aanwezige bar voor hapjes,drankjes,enz. De bijbehorende patisserie heeft heerlijk gebak en de cappucino is de beste in Pokhara.

Gereisd met partner in september 2010

Luxer hotel

W & M
2-10-2010

Goed hotel. De kamers in de nieuwste vleugel zijn netjes en met een fijn balkon. Er is echter geen lift, dat is jammer. Het zwembad is netjes. Het hotel ligt vlakbij de belangrijkste toeristenstraat van Pokhara. Wel even afdingen op de prijs.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi zwembad

Wim
3-8-2010

Gelegen in het centrum van Pokhara. Mooi, groot zwembad. de kamers zijn gelegen in de vrij nieuwe bijgebouwen die overigens geen lift hebben. Het eten laat redelijk lang op zich wachten maar dat is geen uitzondering in Nepal. Vanaf het dak een mooi uitzicht op de omliggende bergen. In het dorp kun je uitstekend sportieve kleding kopen van bekende merken, of het echt is, ik kon het verschil niet ontdekken

Gereisd met vrienden in juli 2010

Lekker bijkomen

belinda
19-7-2009

In maart 2009 3 nachten verbleven. Wel in de deluxe room, dit had veel weg van een Europese goede kamer. Elke kamer in het hotel heeft een balkon. De standaard kamers zijn wel gedateerd en niet echt luxe. Het hotel heeft een luxe uitstraling aan de binnenkant.

Het personeel is zeer klantvriendelijk. Een aanrader als je even wil bijkomen van bijvoorbeeld een trekking. Ja je betaald voor Nepalese begrippen veel geld, maar wij hadden met zijn 2'en de deluxe kamer incl ontbijt voor ongeveer 53 euro.

Het zwembad is onverwarmd maar heerlijk om even in af te koelen. Nadat je het 100 meter het straatje uitloopt bij hotel, sta je in de hoofdstraat waar je kan kiezen uit tientallen restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd met partner in juli 2009

prachtig mooi hotel

cees
20-3-2009

Mooi en goed onderhouden hotel gioede maaltrijden en de kamewrs waren gewoonbwweg goed

Gereisd met vrienden in maart 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Barahi voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barahi in Pokhara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barahi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.