Nagarkot

Reviews over Nagarkot

Fanrastische plek

Moniquen,
    30-7-2018

Heerlijk dorp in de bergen van Nepal. Frisse lucht ,wandelen, van het uitzicht genieten, of dit nu van de Himalaya is, zon op-of onder gang of het landschap.Ontzettende vriendelijke mensen . Jammer dat ook hier de gevolgen van de aardbeving zichtbaar zijn

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

mooi uitzicht

Arija,
    8-4-2012

Nagarkot ligt ongeveer anderhalf uur rijden ten oosten van Kathmandu op een heuveltop van bijna 2000 meter aan de rand van de vallei en in de omgeving vind je veel leuke Tamang dorpjes. Het is vooral bekend van het prachtige uitzicht, mn met zonsopgang, over de Himalaya range. Met goed weer kun je pieken zien over een lengte van zo'n 400 km. De tocht erheen (huur auto met chauffeur in Kathmandu) is prachtig!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Dorpje is niet veel maar ligging is fantastisch.

Esther de Jong,
    9-1-2012

Dorpje is niet zo veel, het ligt bovenop een heuvel die te bereiken is middels bijv een taxi vanuit kathmandu, 5 kwartier rijden (lees; hobbelen). Paar winkeltjes en eettentjes, maar vooral bekend vanwege de unieke ligging. Het ligt op ruim 2000 meter hoogte en je kijkt uit over de himalaya en op het dal van kathmandu. Ben blij dat we dit zeker niet overgeslagen hebben tijdens ons bezoek aan nepal.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

himalaya sprookje!

a hulsman,
    15-11-2010

Dit gezellige en mooie dorp ligt op een uurtje met de bus vanaf Bhaktapur. Het dorp ligt vrij hoog en mooi tussen de naaldbomen, waardoor wij een soort campinggevoel kregen. Wel toeristisch, maar fijne plek om 2 tot 3 dagen te blijven. Om 's morgens met zonsopgang uitzicht op de bergen te hebben, hoef je niet helemaal naar de uitkijktoren te klimmen, gewoon vanaf een hotelterras gaat prima. Ga vooral met de lokale bus vanaf bhaktapur, een mooie belevenis en errug goedkoop voor ons, 50 cent enkele reis.

Gereisd met partner in november 2010

nagargot is een dorpje waar we in feb

paul en cora,
    30-12-2006

nagargot is een dorpje waar we in feb.2000 uiteraard hebben genoten van de aparte nepalese bergcultuur. de plaatselijke bevolking is uitermate gastvrij,ik kan me niet voorstellen dat het er in de afgelopen 7 jaar erg veranderd is.het is een wandelgebied bij uitstek.het dorp is met eigen vervoer te bereiken,doch fijn ontspannen autorijden is er overigens in heel nepal niet bij,althans wij waagden ons er niet aan.''veiliger'' is het met de taxi.

Gereisd anders in december 2006
Nagarkot scoort een 9,5 uit 10, op basis van 10 reviews