Hotel Vajra

6 reviews over Hotel Vajra in het Nederlands

Fijn buiten de drukte

Angelique van der Werff
8-5-2012

Een prima, kunstzinnig hotel net buiten het drukke Thamel. Maar met 20 minuten wandelen ben je daar zodat je kan shoppen en lekker eten. Wij hadden een kamer in het oude deel en deze was prima. Verder hebben ze een dakterras waar je heerlijk kan relaxen met een cocktail. Het eten in het restaurant was oké maar het duurt lang voordat je je eten hebt. Personeel is erg gastvrij.

Gereisd met partner in Fri May 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een rustige plek in een drukke stad

Steve
25-3-2012

Vajra is een hotel dat met zorg en oog voor detail is gebouwd, schitterend houtsnijwerk. Het bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte. De kamers in het oude gedeelte zijn zeker niet slecht, maar het nieuwe gedeelte is beter. Over het algemeen is alles keurig netjes en erg schoon.

Vajra beschikt over een mooie binnentuin waar je rustig kunt genieten van de stilte van het drukke Kathmandu. Mocht je in de tuin zitten dan kun je af toe verrast worden door een aap die langs komt lopen

Het restaurant is redelijk, maar wel prijzig. Op andere plekken in Nepal kun je beter eten.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust in de hecktiek

Larissa
18-11-2011

Met een heerlijke binnentuin een plekje om bij te komen. Stroomuitval gebeurt vrij vaak, maar dat is overal in Nepal. Het ontbijt is naar Nepalese standaard erg goed te noemen, maar voor ons westerlingen misschien wat eentonig.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Prima hotel

theobosker
21-3-2011

We hebben ons hier prima vermaakt . Vriendelijk personeel , maar dat zijn alle mensen in Nepal . Kamers zijn schoon en netjes . Ontbijt was ees beetje eentonig , hoewel alles wel netjes bijgevuld werd .

Gereisd met partner in oktober 2010

Goed hotel in Kathmandu

petervanbokhoven
23-5-2009

Wij zijn in maart 2008 in dit hotel geweest.Het hotel ziet er mooi uit, zeker van buiten. Binnen veel donker houtsnijwerk zoals veel te zien is in Nepal. Ontbijt was niet bijzonder, wezijn uiteindelijk gaan ontbijten in Thamel. Wanneer de stroom uitviel moesten wij ons scheren en wassen met zaklamp en kaarsen.

Gereisd met vrienden in Sat May 23 2009 19:01:49 GMT+0000 (UTC)
2008

Erg bijzonder hotel, een plaatje om te zien met 2 heerlijke dakterassen, waar je uitzicht hebt op Kathmandu en een grote tempel. Neem een kamer in de nieuwe vleugel.

Ligt 2 kilometer buiten Thamel, de toeristenwijk, en daardoor wat rustiger. Voor Nepalese begrippen zit je hier erg rustig!

Eten is redelijk, beter om een tentje in Thamel te zoeken. Service op het dakterras is prima!

Gereisd met partner in mei 2008

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vajra in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vajra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.