Hotel The Valley Guesthouse

Hotel The Valley Guesthouse

3 reviews over Hotel The Valley Guesthouse in het Nederlands

Je thuis voelen doe je hier!

ellen klink
2-1-2012

Geweldig hostel in geweldige buurt Boudhnath. Erg rustig vergeleken met Thamel. De sfeer is erg warm rondom de stupa. Prima simpele kamers. Na een duur hotel met zwembad geboekt te hebben wat na 2 uur al tegenviel zijn we teruggegaan naar the Valley Guesthouse! Er was een van de drie nachten geen plek, zij hebben een ander hotel geregeld. Top! Wil je een warme douche? Doe dit dan aan het eind van de middag! Meest kans op warm water! Wil je altijd warm water? ga dan niet naar nepal maar neem het voor lief! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2011

Prima plek

Hanne
26-12-2011

Goede accomodatie, eenvoudige schone kamers en vriendelijk personeel.de ligging is perfect, je zit zo bij de Stoepa. Helaas geen warme douche gehad. Eenvoudig ontbijt maar prijs/ kwaliteit is prima.

Gereisd met partner in november 2011

Prima guesthouse vlakbij stupa van Boudhnath

Edith en Harry Arents
9-3-2011

Hebben enorm genoten van Nederlandse/Nepalese gastvrijheid bij Martine en Lobsang. Keurige kamers (17€) incl ontbijt. Dakterras met uitzicht op de stupa, waanzinnig te gek. Transport van/naar vliegveld, taxi of minibusje voor een- of meerdaage trips, kortom desgewenst regelen ze alles voor je en echt perfect. Wij gingen lowbudget met z'n zessen erop uit, per minibus incl chauffeur+gids, overnachten bij Namobuddha-klooster, in Bakthapur en Nagarkot. Zelfs 'n mountainflight en alles (tegen kostprijs) uitstekend georganiseerd. Boek gewoon 'n vlucht naar Kathmandu en verblijf enkele nachten in Boudhnath: vliegveld is vlakbij, evenals het -drukke- Kathmandu en het indrukwekkende Pasputinath. Regel ter plekke rondreis door Kathmanduvallei en rust de laatste nacht nog even uit in het Valley Guesthouse. Buitengewoon dus en van harte aanbevolen! Bedankt Martine en Lobsang plus jullie alleraardigste staff. We komen graag nog 'n keer terug!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Valley Guesthouse in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Valley Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.