7,9

13 reviews over Hotel Summit Hotel in het Nederlands

Geweldige plek

Coen Gulcher
15-2-2011

Je hebt het idee dat je in een oase van rust zit midden in de drukke stad Kathmandu. Het is mooi op een heuvel gelegen waardoor je uitkijkt over de hele stad met de bergen in de achtergrond. Goede vriendelijke service en prima kamers. Kortom een super hotel in een prachtig land

Gereisd met partner in januari 2010

Goed hotel

pieniemini
3-1-2011

Prima hotel, niks mis mee. Ontbijt goed met elke dag vers fruit, eieren en cornflakes. 1x per week was en een bbq en er was elke dag buffet. Wij hadden een kamer in Holland House en moesten de douche en het tiolet delen. Er werd goed schoongemaakt. Het personeel vonden we erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig luxe zakelijk aan rand van stad

danielle
28-12-2010

Hotel summit is een prima plek op een nette, rustige plek gelegen aan de rand van het stadcentrum van kathmandu vlakbij patan, op de heuvels gelegen, mooi uitzicht op bijv. swayambunath/apentempel. Het is wat ver gelegen van de backpackers area Thamel, maar ideaal na een trekking of meerdaagse trip. Ik vond het persoonlijk wel meer op de zakelijke markt ingesteld dan de toeristische markt en het verschil in kamers is groot; wij hadden het holland ghuesthouse en da's alleen prima als je dit hotel als uitvalsbasis kiest voor je tripjes; weinig opbergruimte, gedeelde douche en toilet, maar supernetjes en superschoon! eten is bijzonder goed, maar realiseer je wel dat je echt 4x zoveel betaald als in een restaurant buiten het hotel. goede taxiservice, wasservice e.d. supermooie tuin en op loopafstand van patan square. taxi naar het centrum zo'n 10 min.

Gereisd met partner in november 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Summit Hotel voor je op een rij gezet:

prima, eenvoudig, gastvrij, netjes, rustig

Danielle van Gastel
12-11-2010

prima hotel; voor nepalese begrippen zeer luxe; wel erg prijzig (nog steeds heel goedkooop voor NL begrip) als je vergelijkt met het aanbod in de backpacharea Thamel. Wel erg westers ingericht en erg veilig, schoon en zeer klantvriendelijk. Er zijn wel verschillende kamers, de 1 wat luxer dan de ande. Check dit! Wij hebben dit hotel voor 18 dagen geboekt, eenvoudige kamer + ontbijt en zijn vanuit hier onze tripjes (elke keer 3 a 4 dagen)gaan doen; dan is het zeker een aanrader. We kregen elke avond een kruikje omdat het erg koud was 's avonds!

Gereisd met partner in november 2009

Het Sumit hotel is een aanrader voor elke Himalaya sportieveling. Director Roger (Nederlander) weet waar hij het over heeft en zijn gastvrijheid kent geen grenzen.

Gereisd alleenreizend in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige plek in een hectische stad

Peter
4-4-2010

Het Summit Hotel in Patan (Kathmandu) is een rustig gelegen hotel. Kamers zijn prima, alleen de generator kan voor wat irritatie zorgen. Het gebrom is op bijna alle kamers hoorbaar. Wij hebben hier twee nachten geslapen tijdens onze rondreis door Nepal.

Het ontbijt is vrij standaard maar wel vers en veel voorradig. Het avondeten hebben wij hier niet genomen, er zijn genoeg plaatselijke restaurantjes waar je voor veel minder kan eten.

De appeltaart (!) is in het hotel wel aan te raden, hier is de Nederlandse roots te proeven.

Gereisd met vrienden in maart 2010

niet 4 sterren waardig

Nicolle
30-3-2010

wij zijn dit weekend in summit geweest maar vondt het niet prettig je moet voor alles een taxi nemen want het ligt niet in de buurt van Tamhel het centrum en het personeel is erg onvriendelijk er kan geen lachje van af en het meest storende is wel de stroomargregaat die de hele dag en soms nacht loopt en erg vervelend geluid wij zijn in verschillende guesthouses geweest die waren veel gezelliger en het personeel vriendelijker

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Ideaal start- en eindpunt

Mark
21-11-2009

Prima hotel in druk en hectisch Kathmandu. Kamers goed uitgerust en elke dag schoongemaakt! Restaurant met uitgebreide (Westerse) kaart, prima eten. Taxi's staan hele dag klaar om je binnen 15min naar centrum te brengen.

Medewerkers spreken goed Engels, zijn behulpzaam en zorgen dat je een onbezorgd verblijf hebt.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

een oase van rust in mallemolen Kathmandu

de Morree
2-4-2009

Een fantastische rustplek na een lange vliegreis of een zware trekking. de service is uitstekend.

Gereisd met partner in Thu Apr 02 2009 16:03:23 GMT+0000 (UTC)
2008

Goed hotel in rustige buurt

Joost
12-8-2008

In 2005 zijn we in Nepal geweest. Dit was een lekkere start en einde van onze trekking daar. Prijs/kwaliteit goed. Voor Nepalese begrippen erg luxe. Cocktails goedkoop en smaken erg lekker na 18dgn wandelen! Aan te raden. Het centrum zit op 30min. lopen. Leuke wandeltocht en geen onveilig gevoel gehad. Patan sqr ligt dichterbij.

Gereisd met partner in Tue Aug 12 2008 19:52:34 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Summit Hotel in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Summit Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.