Hotel Kathmandu Prince

HotelWeer vandaag31°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Kathmandu Prince voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kathmandu Prince in het Nederlands

Basic hotel aan de rand van Thamel

Bruno
11-10-2010

Kathmandu Prince is een prima hotel om een paar dagen te verblijven tijdens je bezoek aan Kathmandu, veel langer moet je niet blijven. De kamers zijn basic en niet superschoon. Bovendien zijn de douches koud. Hou er ook rekening mee dat de stroom in Kathmandu regelmatig uitgeschakeld is, neem dus een zak- of hoofdlamp mee.

De ligging van Kathmandu prince is prima, aan de rand van Thamel, de toeristenwijk, dus je loopt zo naar restaurants in de buurt om daar te eten. Je hebt geen last van de drukte op straat in het hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kathmandu Prince in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kathmandu Prince zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kathmandu Prince scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.