Kleine hotelsWeer vandaag29°15°
Hotel Kantipur Temple House

We hebben een aantal aanbieders voor Kantipur Temple House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kantipur Temple House in het Nederlands

Stijvol, zeer vriendelijk, ecologisch

P.J. Visser
13-11-2010

Het Kantipur Temple House ligt aan de rand van Thamel maar is toch heel rustig. Het pand is geheel in Newari stijl opgetrokken. Traditioneel en comfortaqbel ingerichte kamers. Mooie binnentuin, zeer vriendelijk personeel. Het hotel probeert zoveel mogelijk ecologisch verantwoord te opereren. Dit vindt je terug in o.a. het eten dat wordt geserveerd, maar bijvoorbeeld ook uit het feit dat je je veldfles gratis met mineraalwater kan vullen zodat je geen plastic flessen hoeft te kopen. Goed restaurant waar goede Nepalese en internationale gerechten worden geserveerd. De bediening is professioneel, voorkomens en met een dosis humor.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• FitnessYoga

• AdresChusyabahal ( Jyatha Tol ) 14229(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kantipur Temple House in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kantipur Temple House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.