8,4

We hebben een aantal aanbieders voor International Guest House voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel International Guest House in het Nederlands

Net buiten de drukte van Thamel

patstroo
29-11-2013

Relaxed hotel met mooie rustige tuin. Thamel (Kathmandu Guesthouse) is slechts 5 minuten lopen. Heerlijk om na het drukte terug te komen in het hotel. Prima kamer. Gratis transfer van luchthaven.

Gereisd alleenreizend in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig Guesthouse in Thamel

Tina
20-1-2012

Eenvoudig maar netjes Guesthouse, we hadden een standaardkamer. Net buiten Thamel, dus lekker rustig, maar wel donkere straatjes 's avonds om naar toe te lopen, als vrouw alleen zou ik er niet gaan logeren. Bijna altijd warm water, wifi en een generator, dus ook bijna altijd electriciteit. De reisagent in het hotel is heel behulpzaam, het is er netjes en vrij schoon. Het ontbijt is eentonig, maar variatie in "hoe neem ik mijn ei vandaag". De koffie is heerlijk! Gratis gebruik van een kluisje beneden in de hal. Hun eigen hond blaft ook heel wat af 's nachts, maar inderdaad stuk stiller dan wanneer je middenin Thamel zit!

Gereisd met partner in december 2011

Voor herhaling vatbaar

Jacques, Mary en Frances, Zwijndrecht
17-2-2011

International Guesthouse ligt aan de rand van Thamel (toeristenwijk). Ondanks de drukte in Thamel heb je daar geen last van. Het heeft een mooie binnentuin waar ook de maaltijden gebruikt kunnen worden. Het eten is fantastisch. Diverse keren hebben we buiten de deur gegeten, maar dit guesthouse biedt betere maaltijden. En... tegen zeer schappelijke prijzen. De service is perfect. Bijzonder vriendelijk personeel. De kamers zijn netjes en schoon. Kortom: een aanrader voor een ieder die een goed en goedkoop hotel/guesthouse wil.

Gereisd met partner in februari 2011

Heerlijk rustig

tigos
31-1-2011

Dit hotel is zeer geschikt om net even buiten alle drukte (Buiten de honden om)te overnachten. Schoon en een prachtige binnentuin en een prachtig uitzicht over Kathmandu op het dakterras. Het eten vonden wij goed en zijn nadat we in de vallei waren geweest toch weer terug gegaan naar dit hotel om daarna door te gaan naar Phokara. In het hotel alles netjes geregeld voor de bus.

Gereisd met partner in Mon Nov 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

oase van rust

Inez
12-5-2010

Het guesthouse ligt centraal, maar net buiten het drukke centrum van Thamel. Heeft een heerlijke binnentuin, hier is ook gelegenheid om te eten. Het ontbijt is europees. het restaurant is zeer goed, zeer gevarieerd, voor elk wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers gaan van eenvoudig tot luxer met ac en balkon. De eenvoudiger kamers hebben een zitje op de galerij. De ramen zijn voorzien van horren, er is gratis internet. Op het dakterras is het uitzicht prachtig ( moutainview ).

Gereisd alleenreizend in Sun May 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastiche plek centraal en toch vrij rustig

saskia vd Hoest Pleging
4-4-2010

Goed hotel ligging zeer gunstig en ontbijt bestaat uit 3 keuze.Kamers eenvoudig maar prima.door heel nepal zeer harde matrassen even wennen.Dakterras mag wel een verfje hebben maar verder prima.

Gereisd met partner in Sun Feb 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Geweldig hotel/gasthuis!!!

Bob Jansen
23-10-2008

de vorige 2 reacties ben ik helemaal mee eens. Alleen je eten zal je toch echt buiten het hotel moeten zoeken. Voor de rest.. een fantastisch hotel!!!

Gereisd met partner in mei 2006
2006

Wij zijn net drie weken terug van Kathmandhu

ornitha Bakker
21-12-2006

Wij zijn net drie weken terug van Kathmandhu. Het is een goed hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is perfect. Bijna alles kun je aflopen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Een heerlijk hotel op 5 minuutjes van de drukte van Thamel. De tuin is een oase van rust in hectisch Kathmandu. De kamers zijn uitstekend en schoon, het personeel is zeer vriendelijk. Op het dak staan ligstoelen en het uitzicht van 5 hoog laat zich raden. Op verzoek halen ze je van het vliegveld en brengen ze je weer weg. Dit was mijn 8e hotel in Kathmandu maar naar deze ga ik zeker terug!

Gereisd anders in februari 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel International Guest House in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel International Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.