Hotel Harati

Met vrienden

Leuke ligging

jonathan
11-10-2014

In de backpackerswijk Thamel, en een klein stukje naar durbar square.

Kamer was ruim, maar het hotel oogde een beetje somber en verouderd.

Storend is dat de kamermeisje elke ochtend kloppen op de deur of je was hebt.

Mooi gelegen bij de wijk Thamel. Kamers zijn koud en vochtig, lauw water uit de douche en slechte wifi verbinding. Bediening in het restaurant is zeer triest.

Prima ligging!

Martin
12-11-2012

Hotel Harati ligt eigenlijk om de hoek van Thamel (touristenmekka) en op tien minuten lopen afstand van Durban Sq. Naar de monkeytempel is het nog geen halfuurtje lopen. Ik heb er twee verschillende kamers gehad. Een was aan een verfbeurt toe en was wat krap. De andere was een zeer ruime kamer met bank en prima doucheruimte. Lakens en badlakens werden dagelijks verschoond. Mogelijk ook doordat ik het kamermeisje dagelijks een kleine tip gaf. Het hotel ligt aan een drukke smalle weg maar in de avond/nacht heb je daar geen last van. Stil buiten en mocht je toch licht slapen vraag dan een kamer aan de achterkant. Hotel oogt wat sombertjes en witte verf zou wonderen verrichten maar je bent niet voor het hotel in Kathmandu. Service prima, behulpzaam en maak gebruik van het gratis(!) kluisje bij de incheckbalie!

Hotel ligt in de leuke buurt Thamel

Bianca de W.
13-7-2012

Hotel ligt in de buurt Thamel, veel te zien en te doen.

Hotel zelf was erg netjes en vriendelijk personeel.

Het ligt aan een drukke weg en je hebt erg veel last van honden en straatlawaai. Kamers zijn niet schoon. De tuin zoals die op de website staat, is er helemaal niet. Er wordt gebouwd. Douche was koud en niet schoon. Bed is erg gammel en het matras is hard. Qua ligging is het wel mooi. Vlakbij tempelcomplex en de winkelstraatjes. Eten in het hotel is belachelijk duur en niet lekker. Veel beter is om de winkelstraatjes in de gaan en daar een leuk restaurantje te kiezen.

valt erg tegen

wandelaar
30-3-2011

Hotel ligt aan een drukke weg en aan de voorkant heb je erg veel last van honden en straatlawaai. Kamers zijn erg verschillend maar niet brandschoon. De tuin van de website is verdwenen en er wordt achter het hotel een begin gemaakt met een nieuw bouwwerk

prima plek

walterensara
3-12-2010

Prima hotel om te verblijven. Schone, ruime kamers. Badkamer wel wat smoezelig en verouderd. Grootte van de tuin valt tegen. Ligt tussen het tempelplein en de winkeltjes in. 's Nachts veel last van straathonden en vanaf 05.00u wordt het vuilnis achter het hotel opgehaald. Pc en de kranten in de lobby zijn fijn en service is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harati in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.