Hotel Ganesh Himal

Kleine hotelsWeer vandaag31°18°
Hotel Ganesh Himal
8,5

6 reviews over Hotel Ganesh Himal in het Nederlands

Oase van rust in erg drukke stad

Sander
17-10-2016

In het midden van een (te) drukke stad ligt dit hotel. Kathmandu is erg vies, stoffig en veel herrie, maar dit hotel is juist erg schoon en rustig. De binnentuin is erg relaxed! Erg vriendelijk personeel, goed eten en overal goede WiFi. Eten is goedkoop. Men is bezig een deel op te knappen, dus zal nog mooier worden.

heerlijk hotel in het centrum

Frans
31-1-2011

Leuk, gezellig en schoon hotel, mooie tuin, prettig terras. Mooi ingerichte kamers

Prima hotel!

Jim
18-1-2011

Net terug uit Ganesh Himal. We zijn hier een week lang gebleven. De kamers zijn netjes, de bedden liggen heerlijk! De ligging is perfect en het dakterras is heerlijk om in het zonnetje te liggen. Het eten is goed en zeer goedkoop. Voor 2 dollar een avondmaaltijd!

De persoonlijke service is prima. Bij aankomst met de receptioniste een heel weekschema opgesteld van wat we wilden zien en doen. Alles werd geregeld! Drie dagen naar Chitwan park geweest, en deze twee nachten hoefden we niet te betalen, omdat we in een ander hotel verbleven. Twee dagen prive auto met gids en chauffeur, prima geregeld en een Nepalees diner met dans. Alles werd geregeld door het hotel. De douche beschikt over warm water, soms iets minder warm, maar altijd aangenaam en er is electriciteit. Korom: Een prima hotel, voor een heel voordelige prijs. geboekt via email contact, ook dit prima geregeld en zeer snel reactie terug!

Een aanrader!

Heerlijk hotel!

Marlies
4-5-2009

Na eerst wat nachtjes in een hostel te hebben doorgebracht, eindigden we in Kathmandu in het Ganesh Himal hotel. Echt een heerlijke plek voor een budget prijs. We hadden een deluxe kamer voor ongeveer 20 dollar. De kamer was erg ruim en de badkamer was top!

Het bed was heerlijk zacht, wat een zeldzaamheid is in Nepal.

De tuin en het dakterras zijn ook prachtig. Even helemaal geen drukte vanuit Kathmandu, maar gewoon heerlijke stilte.

Je kunt goed en betaalbaar eten bestellen. Allemaal heerlijk!

Echt een aanrader, voor mensen die wel bij Thamel willen zitten, maar niet in de topdrukte. Ook voor mensen die niet veel willen betalen maar wel waar voor hun geld willen.

Topplek!

Is weer verbeterd!

Armand Dirks
3-5-2009

Het Ganesh Himal is opnieuw verbeterd! Een lijst met tips van gasten wordt gestaag verwerkt, waardoor het hotel echt weer met sprongen vooruit is gegaan. Er is een nieuwe kok, ander keukenpersoneel, het eten is nu echt heel goed en reeel geprijst.

2007

Hotel Ganesh Himal is een gezellig hotel voor iedereen die informele, locale sfeer belangrijker vindt dan grote luxe. Kamers zijn goed tot zeer goed, heerlijke, rustige tuin, dakterras en personeel dat graag helpt bij van alles en nog wat. De ligging is uitstekend tussen Thamel en Durbar Square in. Binnen 2 minuten lopen sta je in Thamel. Door de ligging ben je ook snel bij alle andere bezienswaardigheden, restaurants en shopjes... Kortom, prima hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding!

We hebben een aantal aanbieders voor Ganesh Himal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ganesh Himal in Kathmandu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ganesh Himal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.