Hotel Gorkha Hill Resort Keyman

Onvoldoende

1 review over Hotel Gorkha Hill Resort Keyman in het Nederlands

Anders

2005

Dit hotel heeft een heerlijke zonnige tuin

Marian
15-2-2005

Dit hotel heeft een heerlijke zonnige tuin.De kamers zelf zijn net gevangenissen met traties voor de ruiten. Ik voelde me er niet thuis en was blij dat de nacht er op zat ben daar 5 jaar geleden geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gorkha Hill Resort Keyman in Gorkha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gorkha Hill Resort Keyman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.