Hotel Unique Wild Resort

Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
Hotel Unique Wild Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Unique Wild Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Unique Wild Resort in het Nederlands

2008

Wij zijn vanuit Kathmandu een paar dagen naar Chitwan Park

Fiona
8-7-2008

Wij zijn vanuit Kathmandu een paar dagen naar Chitwan National Park geweest en erg genoten in het Unique Wild Resort. Prachtig grote en mooie kamers die in een prachtige tuin liggen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, zeker een aanrader!

Gereisd Anders in juli 2008

Ik heb, nu zo'n twee en een half jaar geleden, gedurende

David Steenhorst
10-3-2008

Ik heb, nu zo'n twee en een half jaar geleden, gedurende de maanden dat ik in Nepal werkzaam was als vrijwilliger, regelmatig een weekeind doorgebracht in Unique Wild Resort. Ook heb ik met enkele van hun gidsen een jungle tocht gemaakt. Het personeel is vriendelijk en betrouwbaar. Ze weten veel over de omgeving en kunnen daar goed over vertellen. Ik ben hen in de maanden dat ik hen leerde kennen gaan zien als vrienden en heb zo nu en dan nog telefonisch of via internet contact met hen. (Met enige trots kan ik ook zeggen dat het ontwerp van de op dit moment in gebruik zijnde menukaart, van mijn hand is)

Gereisd Alleenreizend in maart 2008
2007

super lodge, erg aardige mensen

hans
1-12-2007

super lodge, erg aardige mensen.

Gereisd Met partner in december 2007

2006

Namaste! Wij hebben na onze trekking een voorstel om na

Frank
27-12-2006

Namaste!

Wij hebben na onze trekking een voorstel gekregen om na Pokhara naar Chitwan te gaan. Dat is ons prima bevallen. We werden netjes afgehaald en kregen tijdens de rit naar de lodge al een korte uitleg over het dorpje Sauraha. Het eten was prima, het personeel vriendelijk en zeer kundig. De kamers waren netjes en schoon. Na alle hectiek was het hier prima tot rust komen , leuke gewandeld in de jungle, olifantenritje gemaakt en zodoende neushoorns kunnen zien, dit was echt leuk, net zoals ons bezoek aan het elephantbreedingcentre. Hier gaan we terugkomen, een aanrader.

grt, Frank

Gereisd Anders in december 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Unique Wild Resort in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Unique Wild Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.