Hotel Tiger Residency Resort

1 review over Hotel Tiger Residency Resort in het Nederlands

Mooi kleinschalig resort

Bruno
15-10-2010

Tiger Residency resort is een leuk niet al te groot resort met een stuk of huisjes met elk 2 kamers. Het eten is goed verzorgd en afwisselend. De kamers zijn prima, er hangt een ventilator en muskietennet. De douche werkt goed. Hou er rekening mee dat er wel eens een gekko over de muur kan lopen, je bent immers in de tropen, maar die doen verder niets. Vanuit het resort loop je zo het dorpje Sauraha in, dat de afgelopen jaren een stuk toeristischer geworden. Er zijn dus veel souvenirshops en andere resorts. Het is erg leuk om tegen de avond aan de rivier te gaan zitten en te kijken naar de ondergaande zon. Als je geluk hebt kun je nog een krokodil of lippenbeer zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiger Residency Resort in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiger Residency Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiger Residency Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.