Hotel Sapana Village

37 reviews over Hotel Sapana Village in het Nederlands

Super!

Toura
26-2-2016

Schoon, goede bedden, mooie kamers, geschikte locatie, veel natuur om je heen, heerlijk westers en Nepalees eten, lekkere koffie (!) vriendelijk personeel, leuke gevarieerde excursies en je steunt ook nog eens de lokale bevolking door hier te verblijven (zie de projecten van Sapana Village). Een aanrader dus!

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Stay with a story! :-)

Lisanne
26-10-2015

Een geweldige plek bij Chitwan om te verblijven, aan de rivier en van alle faciliteiten voorzien. Bovendien vind ik het een mooie setting, met kleine bungalows en een restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Maar het mooiste vind ik ook dat Sapana village veel terug doet voor de lokale bevolking in de nabijgelegen omgeving en het welzijn van de olifanten. Verblijf je in Sapana dan draag je dus - alleen al door er te slapen - een steentje bij.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Jelle
29-7-2015

Geweldige plek mooie service lekker eten ronduit dikke pluim jelle en loraine uringa

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi uitzicht

de heijnentjes
13-3-2014

Na een reis van 5 uur in een taxi kwamen eindelijk aan. De manager heette ons welkom en duwde gelijk een kaart met excursies die we konden boeken onder onze neus. Hier zaten we echt niet op te wachten als je moe en zweterig van het reizen aankomt. De manager was het enige niet sympathieke personeelslid. De eigenaar en zijn vrouw doen veel goed werk voor het dorp en zijn omgeving. Het is een heerlijke omgeving als je voor je rust komt. Het dorp zelf stelt niet veel voor.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een droom!

Johanna en Ingrid
4-12-2013

Sapana Village Lodge is echt een droom! De plek is zo rustgevend, ver weg van alle toeristische drukte. De kamers zijn schoon, lekkere douche met warm water. Bij elke kamer een veranda. Vlakbij onze kamer stonden 's avonds de olifanten. Olifanten wassen in de rivier is echt een aanrader. Superleuk! Het personeel is ontzettend aardig. Vooral van manager Naran hebben we erg genoten, wat hij niet doet om het mensen naar de zin te maken. We zijn met hem naar de plaatselijke scholen geweest en hebben bij hem thuis thee gedronken. Erg bijzonder om mee te maken. Elke ochtend buiten ontbijten met prachtig uitzicht op de rivier. Het eten in het restaurant was prima.Wat ons ook erg aantrok in deze lodge is, dat alle winst terugvloeit naar de plaatselijke bevolking. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2013

Fantastisch!!!

fam_klaver
13-2-2013

Een oase van rust gelegen buiten het toeristische dorpje Sauraha. Door de ligging aan het riviertje vlakbij een Tharu dorp heb je de mogelijkheid om heerlijk te genieten van het dagelijkse leven van de lokale bevolking. Super vriendelijk personeel die al aardig een woordje Nederlands spreken en super lekker eten bezorgen je een heerlijk thuis gevoel! Een aanrader voor iedereen die van plan is om Chitwan N.P. te bezoeken!

Gereisd met partner in januari 2013

wat een fantastische en relaxte plek

hrieks
22-12-2012

Geweldige ligging aan de rivier. Heerlijke relaxmogelijkheden, prachtige kamers met veranda. Vele excursiemogelijkheden. Heerlijk eten. Olifanten wassen een geweldige belevenis. Kortom een aanrader!!

Gereisd met partner in november 2012

Sapana betekent droom en ik heb mezelf regelmatig in mijn arm moeten knijpen om te controleren of ik nog wakker was...een paradijs! Een plek waar je je meteen thuisvoelt en waar je ook niet meer weg wilt. Met je verblijf daar draag je (in)direct bij aan de locale bevolking. Geweldige projecten, waar manager Dhurba zich voor 100% inzet. Hij leeft zijn droom met zoveel passie en overtuiging. Een oprecht, inspirerend man met het hart op de juiste plaats, die zich inzet voor het verbeteren van de leefomstandigheden van anderen. Waar kom je zulke mensen nog tegen? In Sapana dus!! Alle medewerkers van Sapana zijn enorm klantvriendelijk en behulpzaam. Ze doen er echt alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Ik heb er echt een stukje van mijn hart achtergelaten en kan het enkel aanbevelen! Dhurba's nieuwe droom: Sapana School. Dus waarom niet (in)direct een bijdrage leveren met je verblijf in Sapana... Ik zeg: DOEN, dan weet je dat je geld in de juiste doelen wordt geïnvesteerd!

Gereisd alleenreizend in mei 2012

Relaxed

Angelique van der Werff
8-5-2012

Na een drukke reis was het hier heerlijk relaxen. Het complex ligt schitterend en fijn buiten de "drukte" van Sauhara. De lodges zijn prima en wij hebben hier vooral ook genoten van de loungebanken. Verder was het eten prima en het personeel zeer gastvrij !!

Gereisd met partner in april 2012

Wat een fantastische locatie!

Liesbeth
24-4-2012

Sapana is een perfecte combinatie van een fantastische plek voor toeristen om allerlei activiteiten te ondernemen en tegelijkertijd ook om je steentje (in)direct bij te dragen aan de lokale omgeving. Echt een superaanrader! Ook voor kinderen zeer geschikt. Eten erg lekker.

Gereisd met vrienden in Thu Apr 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektEngels

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Portier, Ticket service, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sapana Village in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sapana Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.