Kleine hotelsWeer vandaag29°11°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Park (in Sauraha) voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Royal Park (in Sauraha) in het Nederlands

Leuke huisjes/kamers op een groot terrein

patstroo
29-11-2013

Relaxed hotel op een groot terrein. De kamers zijn gegroepeerd met veel ruimte ertussen.

Gereisd met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenvoudig maar aangenaam

Michel LEBON
16-12-2012

Een compound met aparte bungalows en enkele nieuwe gebouwen; de kamers zijn praktisch ingedeeld, goede bedden, overal muskietengaas. Het personeel is erg vriendelijk, eten best goed. Maar er is vaak geen elektriciteit (in het hele dorp niet) en dan is het wachten op warm water. Prima uitvalsbasis voor jungle-excursies in het Chitwanpark, op 300 m van de rivier.

Gereisd met vrienden in december 2012

Geweldige plek!

Rita
14-10-2012

Dit hotel is zo mooi gelegen midden in de natuur. Vlak bij de rivier en aan de winkelstraat. Chitwan heeft veel mogelijkheden zoals al genoemd in de vorige beoordelingen. De kamers zijn groot met een lekker balkon maar basic. Het was erg warm en vochtig in Chitwan toen wij er waren en dus is het in de kamers ook warm, er is geen airco. Het gaat dan een beetje ruiken en alles wordt een beetje klam maar deze bezwaren wegen niet op tegen alles wat Chitwan te bieden heeft. Het eten was goed, lekker brood en echte mayonaise!

Gereisd met vrienden in september 2012

geweldig

cies
15-4-2012

fantastische plaats om te zijn,kamers erg simpel maar op die plek heb je geen luxe nodig echt geweldig

Gereisd met vrienden in maart 2012

mooi gelegen

Wim
3-8-2010

Op het eerste gezicht ziet het er schitterend uit, het eten was redelijk. De kamers zijn geschakelde hutjes voorzien van een ventilator aan het plafond. Als er stroom is draait deze en is het uit te houden. Als er geen stroom is ..... De bedden zijn voorzien van dunne matrasjes en niet al te schoon beddengoed. De badkamer is opgetrokken uit natuursteen en ook niet al te goed schoon te houden. Laat je was hier niet doen, aan het eind zitten er meer vlekken in dan aan het begin. Direc bij de ingang van het hotel een paar leuke winkeltjes met houtsnijwerk etc. Vlak bij het hotel worden de olifanten gewassen in de rivier en zit een leuk barretje.

Gereisd met vrienden in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel, slechte bedden

Peter
4-4-2010

Twee nachten verbleven wij tijdens de rondreis in dit hotel om het Chitwan National Park te bezoeken. Helaas waren de bedden niet om naar huis te schrijven; dunne matras en een houtenplaat daaronder (gelukkig maar 2 nachten). Het hotel ziet er voor de rest goed en netjes uit. Net zoals elders in Nepal kan de elektra weleens uitvallen. Ontbijt is netjes en je wordt netjes door het personeel geholpen. Veel vogels op het resort zelf en de vogeltocht is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi park vieze huisjes

cees
20-3-2009

Mooi park, Goede keuken en aardig en huklpvaardig bedienend persooneel. Jammer dat de huisjes vies en stinken. Beddegoed stonk muf en wqas klam/vochtig. Sanitair ook niet fris. Jammer zoveel tegenstrijdigheden.

Gereisd met vrienden in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Een oase van rust

Jacques Hellings
26-8-2008

Geweldig mooi gelegen resort in een oase van rust'gelegen in een prachtig aangelegd park met de prachtigste bloemen en vogels. De kamers waren heel erg goed evenals het eten,het personeel is erg vriendelijk en zal alles doen om U te plezieren. Beslist doen: Met de ossenkar naar een authentiek Tharu dorpje met een eigen streekmuseum. Met een boomstamkano een tocht door een gedeelte van het Chitwan krokodillen,gavialen,ijsvogels en apen. Gezeten bovenop een olifant een safarietocht maken door het Chitwan park ,vanuit deze hoge uitkijkpost zie je een prachtige natuur en allerlei dieren zoals een neushoorn met haar jong,herten,apen,krokodillen,slangen,ijsvogels en pauwen en als je geluk hebt een enorme mannetjes neushoorn. Ook leuk om te doen is het badderen met de olifanten in de rivier ,lekker verkoelend! en alleen het opstappen is al een hele toer. Oren stevig vastpakken en je voet op de slurf en daar ga je ,al met al een enerverende belevenis met deze grote goedaardige dieren.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Park (in Sauraha) in Chitwan Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Park (in Sauraha) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.